For 1964-1971 kan der så vidt jeg ved ikke være tvivl angående årstal. Grunden til at jeg har ladet 1969+1971 stå åbne i skemaet indtil videre er, at jeg ikke har fået det bekræftet og jeg mangler indholdsfortegnelse samt for- og bagsidescans til hjemmesiden. 1969-71 søges til samlingen.
Den eneste tegneserie jeg hidtil har undersøgt på nogen af hovedbibliotekerne (Århus) er Gris Mathis. Det var en blandet succes. Men ved den lejlighed var det foto af de manglende omslag vi gik efter og jeg husker ikke hvordan indgangsdato evt. var påtegnet. Hæfterne er indbundet med årstal angivet i interval. Desværre viste det sig at netop to af tre søgte numre manglede. Jeg kan dog identificere dem via annoncer i Landet. Indbindingen er fuldstændig frisk og intakt og de kan aldrig have været deri. Men helt sikkert et forsøg værd vedr. Julegaven. Desværre ligger Det kgl. bibliotek ikke lige om hjørnet. Nu tjekkede jeg lige deres registrering igen. Den er der to gange, det så jeg sidst; men lagde ikke mærke til at den ene først starter i 1939, lidt bekymrende...
Så måske kan der, som du antyder, være positive overraskelser også, Mirko.
Aldrig sig: Kun t.........., det er fuldstændigt lige så værdigt et samleobjekt som alt muligt andet s.......