Igar sad vi og surfed lidt pa Netflix og faldt over Largo Winch filmen som var lavede i Frankrig i 2008.
Det er usaedevanligt at se Franske film her (USA), men Netflix har abentbart faede flere udenlandske titler sa det var en god surprise.
Min kone kan ikke lide tegne serier, eller film baseret pa tegne serier, men hun kunne godt lide den sa maske er der hab forude
Jeg har lige bestilt de 2 nye Largo Winch fra Cinebook og glaeder mig til at laese dem
Maximum skrev:Igar sad vi og surfed lidt pa Netflix og faldt over Largo Winch filmen som var lavede i Frankrig i 2008.
Det er usaedevanligt at se Franske film her (USA), men Netflix har abentbart faede flere udenlandske titler sa det var en god surprise.
Min kone kan ikke lide tegne serier, eller film baseret pa tegne serier, men hun kunne godt lide den sa maske er der hab forude
Jeg har lige bestilt de 2 nye Largo Winch fra Cinebook og glaeder mig til at laese dem
Håber du kan lide de nyeste Cinebook releases. Er selv vild med Largo Winch Men husk at det er en fordel at læse serien fra #1, så håber du har alle de tidligere også .
Og var selv temmelig skuffet over både filmen (den første, har ikke set 2'eren) og TV serien.
Ja, jeg har skam de andre, forst pa Dansk sa resten fra Cinebook.
Cinebook er en god back up nar de ikke blever udgivet pa Dansk, men nu kommer der nogle nye fra DK og sa kan jeg altid bytte dem ud.
OK, filmen var ikke den bedste kvalitet, meeeen, den var da alligvel sjov at se og sa kostede den jo ikke noget pa Netflix
Jeg har lige læst de to blå (3&4) Largo Winch. Og det er dæleme godt skruet sammen, synes jeg. Jeg tør vel næsten sige en overset serie, da oplagene vist er små. Jeg skal helt sikkert have pløjet dem alle igennem her henover sommeren.
'Problemet' med Largo Winch er vel at de er noget komplekse. Der er en del navne man lige skal have styr på, men tilsammen gør det også at man godt gider læse dem igen, for lige at få helt fat i handlingen. Og det er altså ikke så mange tegneserier der kommer i dag, jeg omgående gider genlæse.
Thumps up til Lars og Janus for det supergode udgivelsesinitiativ !!!
/Spærhage
"-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... " (Timon, fra 'Timon og Pumpa')
Du skulle se mit lille excel ark over status på folk, hvem der er ansat hvor og så videre i Koncernen .
Man skal have tungen ret lige i munden, i den engelske har WinchAir afdelingen alene haft 3 eller 4 chefer nu.