Wonder Woman
Wonder Woman
Connie Nielsen skal spille Wonder Womans mor Hippolyta i den kommende 2017 film:
http://comicsalliance.com/connie-nielsen-wonder-woman/
http://comicsalliance.com/connie-nielsen-wonder-woman/
Re: Wonder Woman
Jeg har aldrig rigtigt læst noget eller set nogle film med Wonder Woman, men hun er jo stor over there og med den fine intro fra "you think you know comics", ser jeg bestemt frem til denne film.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Jeg aner intet om Wonder Woman, men jeg så traileren i går og som de fleste superheltefilm så ser det ud til at være underholdende. Og køn kvinde de har fundet der.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Hartung var ikke imponeret (på Tegneseriefans), de danske anmeldere er heller ikke så imponeret, mens biografgængerne ser ud til at kunne lide den (Kino).Robin skrev:Anyone?
mvh.
De amerikanske anmeldere er meget positive. Så tænker jeg: Åh, politisk korrekte danske anmeldertyper, kulturradikalt sammenrend, der aldrig har læst en ærlig mainstream tegneserie! Hvad ved de? Filmselskabet med Per Juul Carlsen var positiv og delte 4 stjerner af 6 ud samt talte meget positivt om filmen, så...
mvh.
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Jeg nåede at få den set her i min lille lokalbiograf.
Jeg var positivt overrasket, selvom Gal Gadot ikke er den mest avancerede skuespiller har hun hjertet med.
Og så er hun omgivet af gode bifigurer, samt pakket ind i æstetiske tableau'er og lækker musik.
Kun een scene er instruerert af Snyder, så han har ikke ku' ødelægge denne, den bedste DC film af de nye.
Jeg måtte enddog knus en tåre undervejs, så den har punch i handsken.
... og skurkende er så vidunderlig teatralske og har absolut ikke nok tid på lærredet - men de har s'gu haft det sjovt. Gi' den et kig.
Jeg var positivt overrasket, selvom Gal Gadot ikke er den mest avancerede skuespiller har hun hjertet med.
Og så er hun omgivet af gode bifigurer, samt pakket ind i æstetiske tableau'er og lækker musik.
Kun een scene er instruerert af Snyder, så han har ikke ku' ødelægge denne, den bedste DC film af de nye.
... og skurkende er så vidunderlig teatralske og har absolut ikke nok tid på lærredet - men de har s'gu haft det sjovt. Gi' den et kig.
Tak for anmeldelse Nøhr, jeg ser meget frem til komme i bio.

ja, hvad sker der lige? Manden, der altid har svinet superheltefilm til. 5 ud af 6 stjerner til Logan. 5 ud af 6 stjerner til Guardians of the Galaxy vol.2. Og nu dette. Der er vist endelig gået et lys op for den gode anmelderRobin skrev:Per Juul Carlsen

Godt at læse, at du er blevet underholdt! Det er jo det, det handler om! Selv måtte jeg også knibe en tåre. Anbefales varmt og klart herfra! SE FILM!Nøhr skrev:Jeg nåede at få den set her i min lille lokalbiograf.
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Jeg må siges at være godt skuffet over filmen. Jeg havde hørt og læst en del positivt så jeg så virkelig frem til at se den.
Den første af de nye DC-film jeg har set i biffen, men synes helt ærligt ikke at den lever op til hypen.
Underholdt... helt sikkert. Men der er også utrolig mange ting der virker irriterende på mig.
Dårligt skuespil fx. Gal Gadot er virkelig ikke den store skuespiller, men hun ligner rollen!!
Og så kunne jeg ikke abstrahere fra at alle amazonerne på Themyscira absolut skulle tale dårligt, gebrokken engelsk. Bare for at skjule at Gal Gadot selv taler virkeligt dårligt engelsk. Må erkende at det virkede urkomisk og ikke kun en smule pinligt. Sgu lidt ømt at se en god skuespiller som Robin Wright anstrenge sig for at tale GalGadot-engelsk bare fordi man vil forsøge at skjule Gadots manglende engelskkundskaber.
Til gengæld gjorde Chris Pine det ganske udemærket i de fleste scener - og ham er jeg ellers ikke altid lige begjestret for. Dog bortset fra de tidlige scener med Wonder Woman, hvor han kommer ud fra badet og scenen hvor de sejler væk fra øen. Dårligt forsøg på at virke sjove, som igen bare virker tåkrummende pinlige!
Den bedste var dog Lucy Davis som Etta Candy, Steve Trevors sekretær. Der som den eneste har nogle repliker der virker oprigtig sjove.
Men jo jeg var underholdt i de par timer filmen varede, men kommer aldrig til at se den igen. Vender nok tilbage til at se DCs film på dvd/blu-ray igen. Ingen grund for mig at bruge en formue på bif-billetter når jeg ikke får mere ud af det.
Den første af de nye DC-film jeg har set i biffen, men synes helt ærligt ikke at den lever op til hypen.
Underholdt... helt sikkert. Men der er også utrolig mange ting der virker irriterende på mig.
Dårligt skuespil fx. Gal Gadot er virkelig ikke den store skuespiller, men hun ligner rollen!!
Og så kunne jeg ikke abstrahere fra at alle amazonerne på Themyscira absolut skulle tale dårligt, gebrokken engelsk. Bare for at skjule at Gal Gadot selv taler virkeligt dårligt engelsk. Må erkende at det virkede urkomisk og ikke kun en smule pinligt. Sgu lidt ømt at se en god skuespiller som Robin Wright anstrenge sig for at tale GalGadot-engelsk bare fordi man vil forsøge at skjule Gadots manglende engelskkundskaber.
Til gengæld gjorde Chris Pine det ganske udemærket i de fleste scener - og ham er jeg ellers ikke altid lige begjestret for. Dog bortset fra de tidlige scener med Wonder Woman, hvor han kommer ud fra badet og scenen hvor de sejler væk fra øen. Dårligt forsøg på at virke sjove, som igen bare virker tåkrummende pinlige!
Den bedste var dog Lucy Davis som Etta Candy, Steve Trevors sekretær. Der som den eneste har nogle repliker der virker oprigtig sjove.
Men jo jeg var underholdt i de par timer filmen varede, men kommer aldrig til at se den igen. Vender nok tilbage til at se DCs film på dvd/blu-ray igen. Ingen grund for mig at bruge en formue på bif-billetter når jeg ikke får mere ud af det.