Watchmen TV-serie
Watchmen TV-serie
HBO og Zack Snyder arbejder nu på en Watchmen TV-serie. Læs mere her:
http://screenrant.com/watchmen-tv-show-hbo-zack-snyder/
http://screenrant.com/watchmen-tv-show-hbo-zack-snyder/
Re: Watchmen TV-serie
Jeg har aldrig forstået kritikken af 2009-filmen. Jeg tror mest, der var tale om højtråberi fra kulturmafia elementer, der skulle vise, at de havde læst og forstået denne bog. Filmen var et udmærket forsøg, men naturligvis var der plads til forbedring. Det er der altid, når tegneserier filmatiseres.
Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til dette show, selvom jeg får nervøse trækninger, når jeg ser Zack Snyders navn.
Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til dette show, selvom jeg får nervøse trækninger, når jeg ser Zack Snyders navn.
Jeg kunne også godt lide filmen og synes den var flot lavet, det var næsten en tro kopi af tegneserien. Der manglede så godt nok nogle ting i filmen såsom ham knægten der sad og læste i en tegneserie, hvor vi også fulgte med i den tegneserie i tegneserieudgaven, men det var jo næsten umuligt at få med i filmen. Men som du siger - bestemt et udmærket forsøg! Jeg har set langt dårligere superheltefilm. Ghost Rider 2, Fantastic Four (Dem alle!), Cat Woman mm...D@niel skrev:Jeg har aldrig forstået kritikken af 2009-filmen. Jeg tror mest, der var tale om højtråberi fra kulturmafia elementer, der skulle vise, at de havde læst og forstået denne bog. Filmen var et udmærket forsøg, men naturligvis var der plads til forbedring. Det er der altid, når tegneserier filmatiseres.
Ja, det er rigtig. Og symmetri-kapitlet kunne selvfølgelig heller ikke genskabes på film. Den slags Alan-Moore-i-topform-bare-fordi-han-kan-detaljer blev der ikke plads til, og det er selvfølgelig synd, for det er også disse småting, der løfter Watchmen op på det ekstraordinære niveau.
Tegneserien er med i filmen, bare ikke i biograf udgaven (muligvis fordi den blev for lang), men i ultimate-cut indgår blackfreighter de samme steder som i tegneserien :)
Filmen er i øvrigt fantastisk synes jeg og en bedre superhelte film findes ikke :D
Filmen er i øvrigt fantastisk synes jeg og en bedre superhelte film findes ikke :D
Okay, det var jeg ikke klar over, og så forstår jeg da slet ikke kritikken af filmen..?? Tror jeg vil anskaffe mig den der ultimate-cut version!lolsen skrev:Tegneserien er med i filmen, bare ikke i biograf udgaven (muligvis fordi den blev for lang), men i ultimate-cut indgår blackfreighter de samme steder som i tegneserien![]()
Filmen er i øvrigt fantastisk synes jeg og en bedre superhelte film findes ikke
Også mig! Men den er ikke sådan lige at finde på dvd/blu-ray medmindre man går på Amazon. Er der nogen, der har bemærket om denne udgave findes på en eller anden streamingsplatform og i givet fald hvilken?Noname skrev:Okay, det var jeg ikke klar over, og så forstår jeg da slet ikke kritikken af filmen..?? Tror jeg vil anskaffe mig den der ultimate-cut version!lolsen skrev:Tegneserien er med i filmen, bare ikke i biograf udgaven (muligvis fordi den blev for lang), men i ultimate-cut indgår blackfreighter de samme steder som i tegneserien![]()
Filmen er i øvrigt fantastisk synes jeg og en bedre superhelte film findes ikke
Der findes en dansk bluray udgave der hedder "Watchmen 2-Disc Special Edition" -gad vide om det er med der på...??
Det mener jeg ikke den er, men jeg er ikke 100% sikker, den ser desværre også ud til at være svær at finde (til rimelige penge) på amazon, hvis ikke man vil have den som europæisk region.
Den findes måske slet ikke med danske undertekster ?lolsen skrev:Det mener jeg ikke den er, men jeg er ikke 100% sikker, den ser desværre også ud til at være svær at finde (til rimelige penge) på amazon, hvis ikke man vil have den som europæisk region.
Ikke hvad jeg ved af, men den findes med europæisk regions kode på engelsk :D
Man kan bli forvirret av de forskjellige utgavene av Watchmen.
- kinoversjonen er 155 minutter.
- Directors cut er 186 minutter lang.
- Ultimate cut (med the Tales of the Black Freighter) er 215 minutter.
Ja, der er penge i detsuperboy skrev:Man kan bli forvirret av de forskjellige utgavene av Watchmen.