Watchmen TV-serie

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Watchmen TV-serie

Indlæg af Noname »

HBO og Zack Snyder arbejder nu på en Watchmen TV-serie. Læs mere her:

http://screenrant.com/watchmen-tv-show-hbo-zack-snyder/
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Re: Watchmen TV-serie

Indlæg af Noname »

Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

Jeg har aldrig forstået kritikken af 2009-filmen. Jeg tror mest, der var tale om højtråberi fra kulturmafia elementer, der skulle vise, at de havde læst og forstået denne bog. Filmen var et udmærket forsøg, men naturligvis var der plads til forbedring. Det er der altid, når tegneserier filmatiseres.

Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til dette show, selvom jeg får nervøse trækninger, når jeg ser Zack Snyders navn.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Noname »

D@niel skrev:Jeg har aldrig forstået kritikken af 2009-filmen. Jeg tror mest, der var tale om højtråberi fra kulturmafia elementer, der skulle vise, at de havde læst og forstået denne bog. Filmen var et udmærket forsøg, men naturligvis var der plads til forbedring. Det er der altid, når tegneserier filmatiseres.

Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til dette show, selvom jeg får nervøse trækninger, når jeg ser Zack Snyders navn.
Jeg kunne også godt lide filmen og synes den var flot lavet, det var næsten en tro kopi af tegneserien. Der manglede så godt nok nogle ting i filmen såsom ham knægten der sad og læste i en tegneserie, hvor vi også fulgte med i den tegneserie i tegneserieudgaven, men det var jo næsten umuligt at få med i filmen. Men som du siger - bestemt et udmærket forsøg! Jeg har set langt dårligere superheltefilm. Ghost Rider 2, Fantastic Four (Dem alle!), Cat Woman mm...
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

Ja, det er rigtig. Og symmetri-kapitlet kunne selvfølgelig heller ikke genskabes på film. Den slags Alan-Moore-i-topform-bare-fordi-han-kan-detaljer blev der ikke plads til, og det er selvfølgelig synd, for det er også disse småting, der løfter Watchmen op på det ekstraordinære niveau.
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Tegneserien er med i filmen, bare ikke i biograf udgaven (muligvis fordi den blev for lang), men i ultimate-cut indgår blackfreighter de samme steder som i tegneserien :)

Filmen er i øvrigt fantastisk synes jeg og en bedre superhelte film findes ikke :D
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Noname »

lolsen skrev:Tegneserien er med i filmen, bare ikke i biograf udgaven (muligvis fordi den blev for lang), men i ultimate-cut indgår blackfreighter de samme steder som i tegneserien :)

Filmen er i øvrigt fantastisk synes jeg og en bedre superhelte film findes ikke :D
Okay, det var jeg ikke klar over, og så forstår jeg da slet ikke kritikken af filmen..?? Tror jeg vil anskaffe mig den der ultimate-cut version!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

Noname skrev:
lolsen skrev:Tegneserien er med i filmen, bare ikke i biograf udgaven (muligvis fordi den blev for lang), men i ultimate-cut indgår blackfreighter de samme steder som i tegneserien :)

Okay, det var jeg ikke klar over, og så forstår jeg da slet ikke kritikken af filmen..?? Tror jeg vil anskaffe mig den der ultimate-cut version!
Også mig! Men den er ikke sådan lige at finde på dvd/blu-ray medmindre man går på Amazon. Er der nogen, der har bemærket om denne udgave findes på en eller anden streamingsplatform og i givet fald hvilken?
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Noname »

Der findes en dansk bluray udgave der hedder "Watchmen 2-Disc Special Edition" -gad vide om det er med der på...??
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Det mener jeg ikke den er, men jeg er ikke 100% sikker, den ser desværre også ud til at være svær at finde (til rimelige penge) på amazon, hvis ikke man vil have den som europæisk region.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Noname »

lolsen skrev:Det mener jeg ikke den er, men jeg er ikke 100% sikker, den ser desværre også ud til at være svær at finde (til rimelige penge) på amazon, hvis ikke man vil have den som europæisk region.
Den findes måske slet ikke med danske undertekster ?
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Ikke hvad jeg ved af, men den findes med europæisk regions kode på engelsk :D
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af superboy »

Man kan bli forvirret av de forskjellige utgavene av Watchmen.

- kinoversjonen er 155 minutter.
- Directors cut er 186 minutter lang.
- Ultimate cut (med the Tales of the Black Freighter) er 215 minutter.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

superboy skrev:Man kan bli forvirret av de forskjellige utgavene av Watchmen.

- kinoversjonen er 155 minutter.
- Directors cut er 186 minutter lang.
- Ultimate cut (med the Tales of the Black Freighter) er 215 minutter.
Ja, der er penge i det :lol: jeg har kun set directors cut, men jeg kan forstå, at jeg skal have fingrene i Ultimate.
Besvar