Ghostbusters: Afterlife

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af Erling Søby »

Anden trailer for Ghostbusters: Afterlife er så lige kommet -

https://www.imdb.com/video/vi578600985? ... s053181649

Og det ser fedt ud, gør det. Efter den skuffende reboot i 2016 er de tilbage på sporet! Den skal bare ses i biografen.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Flash
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16. jun 2016, 07:35

Re: Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af Flash »

Tja, Hollywoods trang til at lefle for feministsegmentet var dømt til at mislykkes men så kan man jo altid falde tilbage på børn. Jeg synes iøvrigt også at traileren ser sjov ud og man kan da blive positivt overrasket men Hollywoods største problem har, i alt for mange år været mangel på fantasi som man har forsøgt at kompensere for ved overdreven brug af special effects.
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 588
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Re: Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af ovemunk »

Flash skrev: 30. jul 2021, 07:37 Tja, Hollywoods trang til at lefle for feministsegmentet var dømt til at mislykkes men så kan man jo altid falde tilbage på børn. Jeg synes iøvrigt også at traileren ser sjov ud og man kan da blive positivt overrasket men Hollywoods største problem har, i alt for mange år været mangel på fantasi som man har forsøgt at kompensere for ved overdreven brug af special effects.
Jeg synes egentlig det er værre med Hollywoods udprægede ulyst til at prøve noget nyt. I stedet får vi genindspilninger og fortsættelser i en uendelighed. :roll:
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Flash
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16. jun 2016, 07:35

Re: Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af Flash »

De to ting hænger nok (desværre) ganske fint sammen.
Jeg snublede over die hard 5 på tv2 forleden hvor Bruce Willis skulle redde sin søn (hvilken nyskabelse) . Jeg gav op efter 5 minutter. Ifølge IMDB havde studiet endda planlagt en 6'er men den blev vist skrinlagt.
Der bliver dog heldigvis stadig lavet gode film.
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af Erling Søby »

Jeg har intet problem med fortsættelser, så længe de giver mening og udvikler det relevante univers. Film som Godfather 2, Aliens, Terminator 2 og Blade Runner 2049 er jeg ihvertfald totalt tilfredse med. Men indrømmet, ofte er 2'eren er tyndt opkog af 1'eren. Hvad angår Ghostbusters: Afterlife, så er det indie-instruktøren og -manuskriptforfatteren Jason Reitman, der står bag - søn af Ivan Reitman, der instruerede de to oprindelige film. Hans baggrund giver dog håb om, at filmen ikke ikke bare er en cash cow. Og som sagt tidligere, så ser trailerne ret lovende ud, så indtil de modsatte er bevist, vil jeg tillade mig at være optimistisk.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Flash
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16. jun 2016, 07:35

Re: Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af Flash »

Hej Erling
Det var nu ikke meningen at tage glæden fra dig :D
Jeg istemmer håbet om en underholdende film.
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Ghostbusters: Afterlife

Indlæg af Erling Søby »

Hej Flash,
Så'n tog jeg det nu heller ikke ... og statistikken for gode sequels er heller ikke opmuntrende, så jeg håber altid det bedste og forventer det værste. På den måde kan jeg kun blive positivt overrasket.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Besvar