Den tredje film med Largo Winch skulle efter sigende ramme biografernes mørke den 31. juli i år.
Titlen på fransk er "Le prix de l'argent", som fordansket skulle gå i retning af "Prisen på penge", uden jeg dog kan verificere, om oversættelsesprogrammet har ramt plet, da jeg ikke kan ét ord fransk.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=3-Dm59tR_rM
Jeg elsker - som i ELSKER, ELSKER, ELSKER - tegneserierne, men de første to film fangede ikke rigtig min interesse. Jeg faldt vist i søvn begge gange, hvilket enten er et udtryk for deres kvalitet eller for, at jeg hengav mig til dem i en sørgelig, træt forfatning.
Er der andre, der har set filmene og har en mening om, hvorvidt man bør give dem en second chance?
Largo Winch på det hvide lærred
Re: Largo Winch på det hvide lærred
Jeg så den første film, men har ikke læst tegneserierne så kan ikke sammenligne dem. Synes filmen var fin. Ikke en der skilte sig ud i stor stil, men underholdende. Og kunne godt li at den føltes mere "ægte" og ikke som en Hollywood helt som ofte er overmenneskelig
Har sett de to første filmene. Jeg sovnet ikke, men synes nok ikke at de var verken spesielt bra, eller dårlige. Men nå kan jeg ikke lenger huske noe av handlingen. Tegneseriene med Largo Winch er veldig bra, det burde komme flere av dem på dansk.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Tegneserierne er medium til gode, det vil sige omkring karakter 3-4 ud af 6 og det er ganske fint.Mogens skrev: ↑10. jun 2024, 23:57 Den tredje film med Largo Winch skulle efter sigende ramme biografernes mørke den 31. juli i år.
Titlen på fransk er "Le prix de l'argent", som fordansket skulle gå i retning af "Prisen på penge", uden jeg dog kan verificere, om oversættelsesprogrammet har ramt plet, da jeg ikke kan ét ord fransk.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=3-Dm59tR_rM
Jeg elsker - som i ELSKER, ELSKER, ELSKER - tegneserierne, men de første to film fangede ikke rigtig min interesse. Jeg faldt vist i søvn begge gange, hvilket enten er et udtryk for deres kvalitet eller for, at jeg hengav mig til dem i en sørgelig, træt forfatning.
Er der andre, der har set filmene og har en mening om, hvorvidt man bør give dem en second chance?
Jeg har set den første film, som var ok.
Jeg har ikke set film nr. to eller tv-serien.