Ny Spider-Man film i 2017
Re: Ny Spider-Man film i 2017
Og det bliver så i øvrigt tredje gang på 15 år vi får Spider-Man-historien forfra på film. Lidt vel rigeligt, hvis I spørger mig (og også når jeg siger noget af egen drift).
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Mjoe...men på den anden side set syntes jeg at den anden udgave af etteren da var et klart løft. Og så er baggrundshistorien bare SÅ meget sjovere at fortælle end nok så mange battles med episke superskurke...transformationen fra zero til hero går bare rent ind hos de fleste....så er det ikke bedre at lave en god etter forfra - end at lave en dårlig 4er?
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Mjoh, men er der ikke gået fuldstændig inflation i tegneseriefilm? Tv-serier og blockbustere på stribe er jo filmatiserede tegneserier. Har de ingen idéer selv? Jeg er bare nået et mætningspunkt som filmbruger, hvor jeg ikke har brug for tredje udgave af den samme historie, men godt kunne tænke mig noget nyt og originalt.
Mjoh, men er der ikke gået fuldstændig inflation i tegneseriefilm? Tv-serier og blockbustere på stribe er jo filmatiserede tegneserier. Har de ingen idéer selv? Jeg er bare nået et mætningspunkt som filmbruger, hvor jeg ikke har brug for tredje udgave af den samme historie, men godt kunne tænke mig noget nyt og originalt.
Normalt er jeg ikke så vild med superhelte film, generelt syntes jeg de er ganske,
hmm... Om ikke forfærdelige, så i det mindste utroligt middelmådige.
Men men men, der er dog to ting jeg ikke orker længere, hverken i tegneserier
eller i film og det er at læse/se enten Batman's eller Spider-Man's oprindelser!
Især de to syntes jeg snart er blevet fortalt så uendeligt mange gange,
at jeg automatisk tænker åh nej, så snart noget omhandler disse... :(
hmm... Om ikke forfærdelige, så i det mindste utroligt middelmådige.
Men men men, der er dog to ting jeg ikke orker længere, hverken i tegneserier
eller i film og det er at læse/se enten Batman's eller Spider-Man's oprindelser!
Især de to syntes jeg snart er blevet fortalt så uendeligt mange gange,
at jeg automatisk tænker åh nej, så snart noget omhandler disse... :(
Jeg synes, det er fint med TV serier og film baseret på tegneserier, og her tænker jeg primært på superhelte. Så gode som effektmagerne er blevet, er det ren underholdenig og afslapning for undertegnede. TV serieforfattere og filmmagere har til alle tider "planket" ideer fra hverandre, og hvis der findes inspiration fra tegneseriernes verden, så hellere end gerne for mig. der er rigelig med dramaserier/film. tegneserier er det nye sort. Kan det blive bedre? Måtte det holde!
mvh.
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!