Punisher på Netflix 17. november

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Punisher på Netflix 17. november

Indlæg af Nøhr »

Der er spoilere i min post, så i er advaret!
Jeg er nået til afsnit fem.
SPOILER SPOILER SPOILER


Det er nu ikke sandt Lolsen.
Frank er efter noget organiseret bandekriminalitet, ikke mafia, men russisk plus en eks-KGB med politiske ambitioner - så der er så sandelig den klassiske Punisher vi har gang i.
Billy er blot undervejs til at blive Jigsaw, det er derfor vi følger ham.
Og for at trøste dig får Billy da også myrdet en pederast med et kosteskaft i afsnit 4.


Så mangler vi bare dyremishandlere, voldtægtsmænd og alfonser.
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Punisher på Netflix 17. november

Indlæg af lolsen »

Frank beskytter hele serien igennem en pige, der er et led i et langt større spil med politiske ambitioner på præsidentielt niveau... Hvorfor der er sendt en regulær lejehær ud for at myrde hende...

Alt imens han endnu engang bekriger Billy drengen, der ligeledes var involveret i et større komplot, hvilket ledte til hans families død...

Med mindre vi lever i to helt, helt forskellige verdener - så vil jeg absolut ikke betegne ovenstående som "almindelige kriminelle" :S Jeg tænker du måske har opfattet det som om jeg med "ikke almindelige", mente "super". Dette er dog ikke tilfældet... Jeg mente ganske enkelt hverdags kriminelle (hvilke jeg listede i flæng) XD

Men du behøver skam ikke trøste mig, jeg havde skam set serien til ende - ellers ville det have været mere end almindeligt svært at beklage sig over mangler heri :)
Besvar