Titans på Netflix

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Det bør du. Første episode i 2. sæson er vel nærmest at se som afslutningen af 1. sæson. Jeg giver dig ret i den er sløj på flere måder. Men der kommer fang i den i 2. episode. Der er dog masse af teen-age "angst" og amerikanskhed, men der kommer også fart over feltet og flere kendte DC karakterer dukker op. Gi' den en chance.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Hmmmm - så får Titanerne en chance til...
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Sådan! Men tag det med et par gram salt......den ER værd at bruge lidt tid på, men der ER også brug for lidt modgift ind i mellem :wink:

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Hhhhh...
Jeg er ked af det, Robin, men tempoet er slattent, fortællemæssigt er der ingen rytme og teenangsten keder mig. Selv Hawk and Dove, der jo skulle repræsentere de lidt mere voksne mennesker, keder mig med deres afhængigheder...
Dejligt at se Lassotøsen, omend kun kort - jeg har sgisme ikke tålmodighed med Titanerne.
Så'n ka' det gå.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Du gjorde, hvad du kunne! Der er noget om det, du skriver, men jeg hopper fra lille lyspunkt til lyspunkt i serien, hvor små de end måtte være. Jeg vil rapportere her for evt. at lokke dig ind i et enkelt afsnit, man kan jo aldrig vide....... :D

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Nøhr skrev:Hhhhh...
Jeg er ked af det, Robin, men tempoet er slattent, fortællemæssigt er der ingen rytme og teenangsten keder mig. Selv Hawk and Dove, der jo skulle repræsentere de lidt mere voksne mennesker, keder mig med deres afhængigheder...
Dejligt at se Lassotøsen, omend kun kort - jeg har sgisme ikke tålmodighed med Titanerne.
Så'n ka' det gå.
Jeg hænger på med det yderste af neglene, og det gav en bonus i slutningen af 5. episode og næsten hele 6. med titlen "Conner". Den er værd lige at tjekke for den indre fanboy!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Uuuuuuh Conner, så er Lassotøsen pludselig ikke den eneste med stor styrke.
Jamen jeg ta'r et kig igen.
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Lars S »

Jeg var vild med første sæson!

Men anden sæson er noget hø! Der er så meget der ikke virker i anden sæson at det er helt uoverskueligt. En ting der slet ikke virker er alles vrede (og deres argumenter derfor) mod Dick Grayson. Især når de enten ikke har været indblandet eller har være indblandet eller gjort ting meget værre end hvad Dick har gjort.
Og så virker det utroligt kunstigt når de "gamle" Titans holder møde og de nye ikke må deltage - når nu 90% af misforståelserne kunne være løst ved at de holdt fællesmøde.
Er godt klar over der skal være en årsag til konflikt... men det her er bare latterligt.

"Men er der ikke noget fedt ved anden sæson?" - næ!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Lars S skrev:Jeg var vild med første sæson!

Men anden sæson er noget hø! Der er så meget der ikke virker i anden sæson at det er helt uoverskueligt. En ting der slet ikke virker er alles vrede (og deres argumenter derfor) mod Dick Grayson. Især når de enten ikke har været indblandet eller har være indblandet eller gjort ting meget værre end hvad Dick har gjort.
Og så virker det utroligt kunstigt når de "gamle" Titans holder møde og de nye ikke må deltage - når nu 90% af misforståelserne kunne være løst ved at de holdt fællesmøde.
Er godt klar over der skal være en årsag til konflikt... men det her er bare latterligt.

"Men er der ikke noget fedt ved anden sæson?" - næ!
1. sæson var bedst! Enig, langt hen ad vejen, men Conner episoden er dog et lyspunkt. Jeg har kun kæmpet mig frem til 7. episode, og der ER bestemt langt ml. snapsene, for ikke at sige meget få snapse. Har du set hele sæson 2 færdig?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Robin skrev:... Jeg har kun kæmpet mig frem til 7. episode...
Jeg har derimod nået kapitel 9 - er kuns ti minuter inde i episoden, og nyder vores grønhårede helt der forsøger, på egen hånd, at holde Titans Tower kørende - naturligvis vil en episode med en af Doom Patrols figurer glæde mig.
Det hele er så seriøst, så det er en fryd med ... men jeg skal jo ikke spoile.
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Lars S »

Robin skrev:
Lars S skrev:Jeg var vild med første sæson!

Men anden sæson er noget hø! Der er så meget der ikke virker i anden sæson at det er helt uoverskueligt. En ting der slet ikke virker er alles vrede (og deres argumenter derfor) mod Dick Grayson. Især når de enten ikke har været indblandet eller har være indblandet eller gjort ting meget værre end hvad Dick har gjort.
Og så virker det utroligt kunstigt når de "gamle" Titans holder møde og de nye ikke må deltage - når nu 90% af misforståelserne kunne være løst ved at de holdt fællesmøde.
Er godt klar over der skal være en årsag til konflikt... men det her er bare latterligt.

"Men er der ikke noget fedt ved anden sæson?" - næ!
1. sæson var bedst! Enig, langt hen ad vejen, men Conner episoden er dog et lyspunkt. Jeg har kun kæmpet mig frem til 7. episode, og der ER bestemt langt ml. snapsene, for ikke at sige meget få snapse. Har du set hele sæson 2 færdig?

mvh.
Ja har set den færdig... desværre :(
Brugeravatar
Henrik Andreasen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 274
Tilmeldt: 28. mar 2004, 13:44
Geografisk sted: Syd for Køge

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Henrik Andreasen »

Fik også set den færdig i forrige weekend, og var heller ikke så imponeret. Den har da nogle fine momenter, men overall er den noget fra 1. sæson. Slutter også ret mærkeligt med en lidt uventet og totalt unødvendigt dødsfald (lille spoiler), som jeg tror var et forsøg på et oplæg til en storyline i en mulig sæson 3 (ved ikke om noget er annonceret?). Mange af disse superhelte serier (som jeg gnavet mig igennem efterhånden) er ikke det helt store sus, men det var lidt skuffende med sæson 2, når nu sæson 1 var så lovende.
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Henrik Andreasen skrev:... uventet og totalt unødvendigt dødsfald...
Vi ved jo godt at superhelte næsten er umulige at slå ihjel - afventer en tilbagevenden i sæson 3.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Så kører sæson 3 på ‘flix! Den lægger hårdt ud! Er I med?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Vigan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 911
Tilmeldt: 24. maj 2010, 22:48
Geografisk sted: 56.127211, 8.90295

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Vigan »

Sæson 1 var efter min mening noget af det mest filmisk velfungerende, DC nogensinde har lavet. Og så er det ellers bare gået støt ned ad bakke hele vejen gennem sæson 2 og 3. Det eneste, jeg kunne lide i sæson 3, var det sidste minut, men det er muligvis fordi jeg også er blevet dummere og dummere af hvert eneste dummere og dummere afsnit, jeg har set.
Besvar