Titans på Netflix

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Den havde jeg ikke set komme. Troede kun den kom på DCUniverse. Det kan så kke ses i DK , så det er jo fint. Så må vi se om det holder - eller hvor meget det holder.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Robin skrev:må vi se om det holder
Hey min legekammerat, du er jo navenbror til en af hovedheltene!
Jeg så første afsnit og må konstaterer jeg ikke er målgruppen mere - for meget teenagedrama og ringe skuespil.
Var jeg tyve ville jeg være hoppet på.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Hejsan! Har også lige set 1. afsnit, og der er klart meget Riverdale over det, nu med superhelte. Jeg giver lige 2. afsnit en chance. Jeg vil godt se, hvordan Hawk and Dove bliver tacklet.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Robin skrev:... Hawk and Dove...
De var okay - lidt mere snavsede end deres tegneserieversioner, og Dick har en grimmere side end vi har set før. Stadig meget teenage angst og banaliteter - indtil episode 4, som jeg lige har set.

Ack ack ack, jeg kan ikke lave spoilere, men altså, afsnit fire er ganske herligt og har nogle figurer jeg aldrig ville ha' troet vi skulle få på en skærm.

Det er en fjollet serie, målgruppen er yngre end normalt men den har øjeblikke hvor det ungdommelige drama fortager sig, og det bizarre titter frem.
Så hvis du føler dig skuffet, så ta' ihvertfald fjerde afsnit med.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Nå-åh, du kørte lidt videre? Jeg kører på, når tiden tillader :D Og tak for opmuntringen.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Afsnit 4 var, som lovet, det hele værd, så nu er jeg ved afs. 10 :D Ingen rygrad! Jeg syn's, der er flere fine ting ind i mellem - SPOLIER! - hende med lassoen. f. x.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

UHA! Så er jeg jo nødt til at gi' den et kig...Jeg har ikke set nowe efter afsnit fire.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Sæt i gang! Der er er lyspunkter af og til, hvis manhattan sin DC kær.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Så blev jeg færdig med sidste episode, selvfølgelig med en monster cliffhanger, men forinden var der, mellem al soap-halløjet, nogle gode DC - øjeblikke. Selvfølge lig er der drøvtyggeri og for lange afsnit og dårligt skuespil plus sløje kulisser, MEN på trods af dette vil jeg alligevel anbefale serien, hvis man kan lide DC. Det er sikkert forskelligt, hvad man kan lige indenfor universet, men noget af det, der er medtaget, her er sjovt og opvejer det slappe. Nogle af afsnittene er skrevet af Geoff Johns og andre er han "kun" med på. Det borger for en vis standard, still, der er lavpunkter, men se dem som komiske, bær over og nyd perlerne.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Jeg fik også nørdet mig til ende, en ganske smart måde at fortælle Trigons ankomst og den ballade der må følge - husker Marv Wolfman, George Perez og Dick Giordano der genstartede "The NEW Teen Titans" I 1980'ern - hvordan de moderniserede serien, gjorde den mere teenageorienteret, med den dertil hørende angst og ungdomsmørkesind. Vores stakkels helte fik virkelig kam til deres hår.
Det ser ud til at Netflix/DC læner sig om af denne mere dystre udgave af de ellers farverige og muntre titaner.

Og for at det ikke ska' være løgn får vi skisme en "Doom Patrol" spinoff! Wooooo.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Nøhr skrev:Jeg fik også nørdet mig til ende, en ganske smart måde at fortælle Trigons ankomst og den ballade der må følge - husker Marv Wolfman, George Perez og Dick Giordano der genstartede "The NEW Teen Titans" I 1980'ern - hvordan de moderniserede serien, gjorde den mere teenageorienteret, med den dertil hørende angst og ungdomsmørkesind. Vores stakkels helte fik virkelig kam til deres hår.
Det ser ud til at Netflix/DC læner sig om af denne mere dystre udgave af de ellers farverige og muntre titaner.

Og for at det ikke ska' være løgn får vi skisme en "Doom Patrol" spinoff! Wooooo.
GODT KÆMPET! altså, at se videre :D Jeg kunne også godt lide måden de fik fotografen Donna Troy introduceret, og hun havde nogel gode oneliners - og så: lassoen! Der fik jeg næsten tårer i øjnene.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Titans på Netflix

Indlæg af lolsen »

Batman... Batman... Endnu engang sukker jeg efter en Batman tv-serie.
Det vi fik, drømmesekvenser eller ej, var herligt :D

Derudover er serien er ganske udemærket alt taget i betragtning, dog er Dick lige lovlig lemfældig med de hemmelige identiteter og efterlader generelt en spørgsmålet om: Hvordan i alverden han har overlevet i Gotham alle de år? (evner mm. taget i betragtning). Dog gavner det givetvis seriens fortælling at han ikke er - "mere effektiv end som så".

Ang. plottet havde jeg foretrukket noget mindre kosmisk/overnaturligt/super osv. hvilket i min optik, ligeledes var et stort problem ved Suicide Squad filmen.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

En lille julegave, godt nok først d. 10. januar 2020: Titans sæson 2 bliver tilgængelig på Netflix.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Er der andre end mig, der vil se / ser Titans 2. sæson, og hvorfor eller hvorfor ikke? Den er da ganske underholdende, eller.....?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

Hejsan Robin, legekammerat og lidelsesfælle.
Jeg så først afsnit af sæson 2 - og for pokker en gang slatten tomgang.
Mange lange minutter spildt på figurer der sniger sig rundt og ser nervøse ud, op og ned af støvede gange.
Hele Trigons historie bliver skudt af på sølle facon og skuffelsen vil ingen ende tage.
Jeg gik helt død i den... jeg ved ikke om jeg orker at gi' den en chance til.
Besvar