Watchmen på HBO

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Watchmen på HBO

Indlæg af Robin »

D@niel skrev:Fik oprettet HBO adgang i aften, og jeg er endelig i gang. Hold nu op, hvor er det godt tænkt. Der skal vist brygges nogle kopper kaffe i nat.
GOD F'NØJELSE. Du har noget at se frem og glæde dig til!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Watchmen på HBO

Indlæg af D@niel »

SPOILERALERT
Tak (: Ja, det skal jeg love for. Den er utrolig godt lavet. Og det vildt at de laver en tv-serie, der kræver, at du virkelig kender Watchmen. Folk, der ikke har læst den, kan måske godt se serien, men de får jo absolut intet ud af den i forhold til os.

I øvrigt ser det ud til, at der ikke kommer mere. Supersnak lagde dette link på Facebook i aften.

https://www.usatoday.com/story/entertai ... 491269002/

På trods af cliffhangeren som Henrik nævner, så tror jeg alligevel, at det er bedst sådan. Jeg kan ikke forestille mig, at en ny sæson nogensinde kunne leve op til den, vi fik. Svært imponerende.

Er i gang med Doom Patrol. Hvor er den også bare fed!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Watchmen på HBO

Indlæg af Robin »

Arhh, det var da lidt en skam. Men den sæson, der ER kommet, er supergod, som du også synes, så ENIG!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Watchmen på HBO

Indlæg af Robin »

Nu ser det lidt anderledes ud mht. popularitet på Rotten Tomatoes. 96% af kritikerne er vilde med den, og seerne er steget til 54%. Gad vide hvad det er der gør "folk" så utilfredse. Nogle skriver, at TV-serien intet har med Watchmen at gøre, andre mener, at den tager for meget afsæt i tegneserien og forudsætter for stor viden, altså at man har læst tegneserien. Jeg synes, den er lige i øjet!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar