Superman og Lois

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Superman og Lois

Indlæg af Robin »

Jeg har været langsom! Tror jeg. I går aftes opdagede jeg ved et tilfælde, at der er noget, der hedder "Superman og Lois", der har premiere på HBO Nordic hér i slutningen af februar. Traileren afslører lidt, meget lidt. Gad vide, hvad jeg nu skal grisse min stakkels hjerne til med?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 872
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Superman og Lois

Indlæg af Nøhr »

Jeg har ikke den store tiltro til DC/WB's tv-serier, de er klichébomber og selv dygtige skuespillere kommer til kort med de ringe manuskripter.
Den første sæson af "The Flash" var til at holde ud, men resten af den serie samt alle de andre har været pinlig ringe skruet sammen.
Jeg vil dog vanen tro se første afsnit an og håbe de har fundet "gnisten".
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Superman og Lois

Indlæg af Robin »

Ja, jeg er lang hen ad vejen enig, dog, der var lyspunkter i både Titans og især Doom Patrol. Jeg har nok en lavere tærskel for "amerikans soap slim og snask", eller hvad vi nu skal kalde det. Jeg kunne endda klare en hel del af Stargirl :) Superman er jo ikke den mest interessante karakter hos D C, men jeg giver det også en chance. Jeg håber det bedste! Har læst et sted, at det vil foregå i Smallville, så det KAN jo gå galt!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Superman og Lois

Indlæg af Robin »

Klichébimbe! Det skrev Nøhr tidligere i tråden. Og den får ikke for lidt i 1. episode. Jeg skal liiiige komme mig over en times "father issues", lidt som i Smallville (TV serien), men der er også lidt gode DC øjeblikke, og så en del ændringer, som altid, når der skal laves tegneserier om til tv serier. Hmmmmmm!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 872
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Superman og Lois

Indlæg af Nøhr »

Uf - jeg så pilotafsnittet, der var potientale, men for pokker de kan ikke vride sig udenom klichéerne.
Nå, pyt - så er der det mindre at tage sig af.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Superman og Lois

Indlæg af Robin »

Jeg er kommet mig, det tog tid, så jeg tjekker også næste afsnit. Jeg har, som dig, Nøhr, ikke høje forhåbninger. :|

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Superman og Lois

Indlæg af Robin »

Så er pausen slut, og der er nye episoder med father-issues og amerikansk seriehalløj og teenage angst. MEN så er der et spøjst tvist med LUthor fra et andet univers, og ham der er Steel i hæfterne. Lidt løjer er der!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar