Zack Schnyders JLA

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Zack Schnyders JLA

Indlæg af Robin »

Så er der premiere på 4 timers superhelte halløj på HBO NORDIC! Hvor'n mon det spænder af? Jeg får firkantede øjne. Snart kommer the Falcon and the Winter Soldier på Disney+ o Wonder Woman 84!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Zack Schnyders JLA

Indlæg af Nøhr »

Jeg ka' desværre ikke se dem, mine piratsider er gået døde sidste uge og jeg har ikke råd til alle disse streaming servicer. Akke ak.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Zack Schnyders JLA

Indlæg af Robin »

Århh, mand. Jeg fik godt nok proppet lidt rigeligt med konsonanter i den overskrift! Zack Snyder hedder han jo. Jeg er igang. Den er bedre end biografversionen, men den er l a n g. Jeg nupper den i bidder. Der er lidt mere dvælen ved personskildringer, så det er fint.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Zack Schnyders JLA

Indlæg af Nøhr »

Så lykkes det.
Som du siger, den er bedre end biografversionen, men den er fa'me også lang i spyttet. Jeg ved ikke om den var god som sådan, men temmelig mere "ren" en den lidt påtagede humoristiske version vi blev spist af med. Designet var helt klart også bedre, skurkene meget mere uhyggelige og heltene lidt mere intense. Om den så afføder nogle føljetoner må vi se an.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Zack Schnyders JLA

Indlæg af Robin »

Så enig! Det er jo desværre et problem i mange superheltefilm, det dér med det lange spyt. Det lider selv Marvels også under af og til, for mit vedkommende i de alt for langer kampscener, eller forklaringer om dette og hint, som godt kan kortes.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar