Inspireret at en Googa tråd om ikke særligt ansete tegneserier kunne jeg tænke mig at lave en om film altså, er der film i elsker men mange andre ikke kan se noget i?
Mit første eksempel er "1941 Undskyld hvor ligger Hollywood" som nok er en af de film jeg har grinet mest af i biografen men som blev sablet ned. Personligt tror jeg det hænger lidt sammen med det ikke særligt smigrende billede det tegnes af Amerikanerne i den men , tjaahh.
Der er en stribe vidunderlige skuespillere i den med John Belushi og Dan Ackroyd i spidsen og mange andre.
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
ovemunk skrev: ↑31. jul 2021, 23:21
Inspireret at en Googa tråd om ikke særligt ansete tegneserier kunne jeg tænke mig at lave en om film altså, er der film i elsker men mange andre ikke kan se noget i?
Jeg tror, det er de færreste, der kan se noget godt i min yndlings-weirdo-film, "The Navigator: a Medieval Odyssey". En halvskør blanding af "Det syvende Segl" og "Les Visiteurs".
Mr. Hollands Opus - den er fed. Har set den flere gange.
"Djævleøen" synes jeg er fed, men den vægter ikke højt.
Som piratfilm mener jeg, den ligger over Pirates of the Caribbean.
Om ikke andet, så fordi den er fra dengang, at ville man have 2 skibe til at bekæmpe hinanden, så måtte man bygge dem i virkeligheden.
Ikke forlade sig på digital tegnefilm.
"Waterworld" formoder man heller ikke at synes godt om, men jeg var OK underholdt.