The Marvels

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

The Marvels

Indlæg af Robin »

Er der mon nogen herinde, der har set The Marvels og kan anbefale den - eller det modsatte? Jeg har endnu ikke bundet an med den, me-en mon ikke det kommer?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 875
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: The Marvels

Indlæg af Nøhr »

Hejsan Robin, her din lidelsesfælle udi popkulturens fortrædeligheder.
Jeg så "The Marvels" og var da udemærket underholdt - det er en film der ingen forskel gør, den flytter intet, imponerer ingen men fordrive tiden med lidt kæk ramasjang.
Det er filmens svar på junkfood, der okay medens det står på, men bagefter er man ikke rigtig mæt og har så'n set glemt det meste.
Kamala Khan er den eneste figur der får lov at udvikle sig lidt (meget lidt).
Filmen er lidt ligesom de der hæfter der blev mast ind i udgivelsesrækkefølgen, tegnet og forfattet af nogle andre end det sædvanlige hold, sikkert pga. tidsnød og overskedne deadlines. De var aldrig rigtig gode men da okay til at fordrive et kvarters tid med.

Hvis jeg ska' sige noget positivt er den jo pæn at se på.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: The Marvels

Indlæg af Robin »

Hejsa Nøhr du frænde i ånden!
Tak for godt input, den skal så ses, jo. Det er nogle gange nødvendigt med med en sådan film til at få cola, popcorn og sløj slikmix til at glide ned, og det er et behov, der af og til opstår, så den bliver set! Og tak fordi du lige gav et vink - altid hyg'li't!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Vigan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 911
Tilmeldt: 24. maj 2010, 22:48
Geografisk sted: 56.127211, 8.90295

Re: The Marvels

Indlæg af Vigan »

Det eneste, jeg kunne have imod den, var de par minutter, hvor det endelig lykkedes Disney at voldtage Marvel med syngende prinsesser under det mest fjogede påskud nogensinde: "Deres sprog er sang." :roll:
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: The Marvels

Indlæg af Robin »

Vigan skrev: 11. feb 2024, 22:04 Det eneste, jeg kunne have imod den, var de par minutter, hvor det endelig lykkedes Disney at voldtage Marvel med syngende prinsesser under det mest fjogede påskud nogensinde: "Deres sprog er sang." :roll:
Så ellers var du tilfreds nok?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Vigan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 911
Tilmeldt: 24. maj 2010, 22:48
Geografisk sted: 56.127211, 8.90295

Re: The Marvels

Indlæg af Vigan »

Marvel-universet har for mig generelt været på det jævne siden Thor: Ragnarok, men hvis du kunne lide Captain Marvel, kan du nok også lide The Marvels.

(Og med "endelig" mente jeg ikke, at det var noget, jeg havde ventet med længsel på, men nok nærmere "endegyldigt")
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: The Marvels

Indlæg af Robin »

Fint nok og tak for kommentar.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Mirko Woelck
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 27. nov 2003, 15:43

Re: The Marvels

Indlæg af Mirko Woelck »

Hermed antallet af solgte billetter i Nordisk Film-biografen i Sillebroen på premieaftenen et kvarter før første forestilling. Der var solgt 2 billetter.

billede.png
billede(1).png
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: The Marvels

Indlæg af Robin »

Det er vidst det, man kalder et kæmpehit :D Fik du set den? Og tak for dokumentation.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8455
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: The Marvels

Indlæg af Frank Madsen »

Vigan skrev: 11. feb 2024, 22:04 Det eneste, jeg kunne have imod den, var de par minutter, hvor det endelig lykkedes Disney at voldtage Marvel med syngende prinsesser under det mest fjogede påskud nogensinde: "Deres sprog er sang." :roll:
:lol:
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Mirko Woelck
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 27. nov 2003, 15:43

Re: The Marvels

Indlæg af Mirko Woelck »

Robin skrev: 12. feb 2024, 12:05 Det er vidst det, man kalder et kæmpehit :D Fik du set den? Og tak for dokumentation.

mvh.
Nej. Og kommer nok ikke til det med mindre, den vises på DR.
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 820
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: The Marvels

Indlæg af superboy »

Som vanlig var jeg på kino og så denne superhelt-filmen. De tre damene Captain Marvel, Ms Marvel og Monica, bytter plutselig fysisk plass med hverandre, så bytter plutselig fysisk plass med hverandre, og så bytter plutselig fysisk plass med hverandre, og så bytter plutselig fysisk plass med hverandre, og så bytter plutselig fysisk plass med hverandre,
Da gikk jeg litt lei, falt av, og klarte ikke å følge handlingen. Satt og var på kino gjennom hele filmen, hadde jo betalt for det, men det var litt deilig når den var slutt, og jeg endelig kunne gå hjem.
Mulig at jeg har blitt for gammel.
Besvar