Rapportér problemer hér

Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Re: Rapportér problemer hér

Indlæg af GoogaMooga »

Robin skrev:Undskyld jeg forstyrer, men hvordan kan det være at indlæggene fra "Euroklassikere" ikke figurerer i oversigten over "Nyeste debatter" på forsiden?

mvh.
det er ikke noget problem for mig, subforummet er velbesøgt, og det er det vigtigste. Jeg er glad for, at dette subforum eksisterer. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Bathulen

Indlæg af Robin »

GoogaMooga skrev:
Robin skrev:Undskyld jeg forstyrer, men hvordan kan det være at indlæggene fra "Euroklassikere" ikke figurerer i oversigten over "Nyeste debatter" på forsiden?

mvh.
det er ikke noget problem for mig, subforummet er velbesøgt, og det er det vigtigste. Jeg er glad for, at dette subforum eksisterer. :)

Det er heller ikke noget problem for mig. Det undrede mig blot.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Robin »

GoogaMooga skrev:

mvh.

Det er heller ikke noget problem for mig. Det undrede mig blot.

mvh.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Robin »

...og det er selvfølgelig også helt i orden. Blot en stille undren, da jeg "tøffede" rundt herinde i går aftes.

mvh.
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af BjaAAArne »

Ja, det er sgu' underligt...
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Nu har jeg været dybt DYBT nede i maskinrummet og hive i håndtag...nu er klassikerne da i hvert fald med. (Pyyyh). Om jeg har fået splittet andre ting ad ved jeg ikke ræddi...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Dan R. Knudsen skrev:Nu har jeg været dybt DYBT nede i maskinrummet og hive i håndtag...nu er klassikerne da i hvert fald med. (Pyyyh). Om jeg har fået splittet andre ting ad ved jeg ikke ræddi...
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Øh - hva hulan er der NU!?!
Dan R. Knudsen

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Nå for hulen -det er jo det første indlæg og ikke det sidste man får...dammit.
Dan R. Knudsen

Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Indlæg af Thomas S »

Ok, den her er sær, men er jeg den eneste der har problemer med "View active Topics"-linket? Det er som om mouseoverfeltet ommkring bogstaverne er hvor man forventer, men for at få selve linket til at du, skal man finde et lidt smallere område, der ligger lidt højere end man tror. Problemet er kun i Chrome og kun med det link, så jeg forstår godt, hvis det er et problem med lav prioritet - jeg er mest bare nysgerrig efter om det kun er hos mig.
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af BjaAAArne »

Sært... hos mig fungerer linket fint i Chrome.
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Ole Damgaard »

Thomas S skrev:Ok, den her er sær, men er jeg den eneste der har problemer med "View active Topics"-linket? Det er som om mouseoverfeltet ommkring bogstaverne er hvor man forventer, men for at få selve linket til at du, skal man finde et lidt smallere område, der ligger lidt højere end man tror. Problemet er kun i Chrome og kun med det link, så jeg forstår godt, hvis det er et problem med lav prioritet - jeg er mest bare nysgerrig efter om det kun er hos mig.
hEEJ tHomaS, jeg har nu installeret Chrome og åbnet SJs forum med den. Men det der link fejler ikke noget.
Brugeravatar
Niels Falk
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: 2960 RK
Kontakt:

Indlæg af Niels Falk »

Hej,
Det kan være (og er stærkt sandsynligt) problemet ligger hos mig: Jeg har lavet en artikel ud af historien om Pratt udstillingen i Paris - mest for lige at øve mig lidt på det nye site. Jeg kunne kun sende det til "gennemkig". Er der noget jeg skal gøre for at få det op - eller ligger det i jeres inbox - eller er det i liiiiiimbo?

- Niels
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Ole Damgaard »

Niels Falk skrev:Hej,
Det kan være (og er stærkt sandsynligt) problemet ligger hos mig: Jeg har lavet en artikel ud af historien om Pratt udstillingen i Paris - mest for lige at øve mig lidt på det nye site. Jeg kunne kun sende det til "gennemkig". Er der noget jeg skal gøre for at få det op - eller ligger det i jeres inbox - eller er det i liiiiiimbo?

- Niels
Den om Hugo Pratt er nu udgivet.
Den anden er til gennemkig som der står. Du mangler:

1. At uploade billederne til Seriejournalen.dk, så vi har kontrol over dem — vi skal ikke have billeder liggende andre steder.
2. At oversætte fra fransk (går jeg ud fra?) Jeg kan i hvert fald ikke læse fransk.

Skriv eller ring hvis du er i tvivl om noget. Og hov, hvornår var det forresten du ville kigge forbi, var det ikke sådan cirka nu? Jeg kan aldrig huske noget.
Brugeravatar
Niels Falk
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: 2960 RK
Kontakt:

Indlæg af Niels Falk »

Tak Ole! Super - nu ved jeg hvordan. Den anden artikel med interviewet er endnu ikke færdig - jeg er laaangsom til at oversætte :-) Skal nok huske at uploade billederne... Ville gerne have været forbi i næste uge - men det kan blive lidt svært. Er i Italien u 30 & 31 - så worst case er at jeg kommer forbi i uge 32. Pyha! Tiden går...

- Niels
Besvar