Rapportér problemer hér

Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Rapportér problemer hér

Indlæg af Frank Madsen »

Ole Damgaard skrev:
Frank Madsen skrev:På Nummer 9 er der hele tiden nye indlæg, men tilsyneladende er SJs forside stedet, hvor ingenting sker.
Jamen dog. Så må du læse nummer9.dk i stedet for.
Sikke dog en besynderlig kommentar. Det ville da være mere logisk at vise de nye indlæg i toppen, sådan som de gør på Nummer9 (og alle andre steder). Men jeg kan se, at Dan har forstået problematikken.

Slut herfra.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Tatiana Goldberg skrev:Super - der arbejdes i maskineriet :)

Har bemærket, at det har været travle dage - det ser ud til at være et superfedt arrangement i Bruuns :)

Det er det også - men MANNER det er hårdt. Vi bringer de 4 sider der kom i Stiften når vi er færdige...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

Hov, antal indlæg fra undertegnede samt fra andre er reduceret kraftigt. Har i endelig indført det system at Ole læser og vurderer hvert eneste indlæg og ganger med en faktor fra 0,1 til 1 afhængig af kvaliteten af indlæget ?

PS. dette indlæg skal ganges med 1.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Indlæg af Thomas S »

Det har været diskuteret andetsetds, så den hurtige opsummering. En stor (rigtigt stor) mængde indlæg kom ikke ordentligt med over, da SJ fornyligt skiftede server. At få sat dem ind i databasen igen kræver en ordentlig mængde manuel arbejde, ingen vist helt har tid til.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Thomas S skrev:Det har været diskuteret andetsetds, så den hurtige opsummering. En stor (rigtigt stor) mængde indlæg kom ikke ordentligt med over, da SJ fornyligt skiftede server. At få sat dem ind i databasen igen kræver en ordentlig mængde manuel arbejde, ingen vist helt har tid til.
Ok, så de indlæg som bliver talt med, under ens navn, er de indlæg som stadig kan findes i Seriejournalen.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Indlæg af Thomas S »

Antaeus skrev:
Thomas S skrev:Det har været diskuteret andetsetds, så den hurtige opsummering. En stor (rigtigt stor) mængde indlæg kom ikke ordentligt med over, da SJ fornyligt skiftede server. At få sat dem ind i databasen igen kræver en ordentlig mængde manuel arbejde, ingen vist helt har tid til.
Ok, så de indlæg som bliver talt med, under ens navn, er de indlæg som stadig kan findes i Seriejournalen.
Jep.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Jeg havde en ret ny tråd der hed "Serieblade" med poll, men den ser ud til at være blevet væk. Kan i ikke finde den igen og sætte den ind?
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Ole Damgaard »

Næ, desværre ikke. Af en mystisk grund, som vi ikke har fundet endnu, forsvandt alle posterne i går. Der er gendannet fra en backup fra sådan cirka i lørdags.

Jeg gad godt vide hvad der skete. Men det gør jeg ikke.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Jeg har observeret at det ikke er muligt at benytte indsæt billede, hvis billedet er fra Comicwiki.
Er det en fejl? - man får denne smørre: "Det var ikke muligt at fastslå billedets dimensioner".
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev:Jeg har observeret at det ikke er muligt at benytte indsæt billede, hvis billedet er fra Comicwiki.
Er det en fejl? - man får denne smørre: "Det var ikke muligt at fastslå billedets dimensioner".
brug imageshack
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Indlæg af Thomas S »

Har i lavet noget om mht. login på forum? Jeg skal logge ind med kodeord næsten hver gang jeg kommer her til, fremfor for som før, at den bare husker hvem jeg er på de maskiner jeg bruger. Det gør det sværere lige at tjekke om, der er sket noget nyt, for jeg gider ikke surfe forbi, hvis jeg skal logge ind for at se, om der er ny aktivitet.
Besvar