Perfekt!! Så skal jeg bestemt ikke klage....Carsten Søndergaard skrev:
Til efteråret kommer enten Journal d'un ingénu eller den nye samling af Chalands Splint. Og den af dem, der ikke kommer til efteråret, kommer så til foråret 2014.

Perfekt!! Så skal jeg bestemt ikke klage....Carsten Søndergaard skrev:
Til efteråret kommer enten Journal d'un ingénu eller den nye samling af Chalands Splint. Og den af dem, der ikke kommer til efteråret, kommer så til foråret 2014.
Hvis man ønsker at være tro mod oplægget, kunne man jo bare lave selve bogen i samme størelse som de øvrige, men holde en større margen inde i bogen!?eje skrev:Hej Carsten
Fantastisk stykke arbejde på "Folk & Fæ". Hvor er det bare fedt at I har fået den til
at passe så fint ind i serien. Når det visuelle på denne både harmonerer føles "leksikonet"
som en naturlig del af det samlede værk. Jeg håber at I på en eller anden kreativ måde
kan gøre det samme med "Ad rummets veje", på trods af størrelsesforskellen.
Men mon ikke I dygtige folk også finder en fin løsning på det![]()
Hvornår er det forresten den udkommer?
I hvert fald tak for en flot og gennemarbejdet serie, og for at have givet den fysiske
fremtræden af værket den prioritering som værket i den grad fortjener.
Mvh Erik
Helt enig.eje skrev:... Fantastisk stykke arbejde på "Folk & Fæ". Hvor er det bare fedt at I har fået den til at passe så fint ind i serien...
... tak for en flot og gennemarbejdet serie, og for at have givet den fysiske fremtræden af værket den prioritering som værket i den grad fortjener...
eje skrev:... Jeg håber at I på en eller anden kreativ måde kan gøre det samme med "Ad rummets veje", på trods af størrelsesforskellen...
Ja, jeg håber også, at 2. udgave af "Ad rummets veje" kommer til at passe lige godt sammen med "Samlede eventyr 1-7", som "Folk og fæ" gør. For mange af dem, der allerede har 1. udgave, vil dette være en rimelig årsag til at investere i 2. udgaven.Karl-E. skrev:Hvis man ønsker at være tro mod oplægget, kunne man jo bare lave selve bogen i samme størelse som de øvrige, men holde en større margen inde i bogen!?
Tak, takeje skrev:Hej Carsten
Fantastisk stykke arbejde på "Folk & Fæ". Hvor er det bare fedt at I har fået den til
at passe så fint ind i serien. Når det visuelle på denne både harmonerer føles "leksikonet"
som en naturlig del af det samlede værk. Jeg håber at I på en eller anden kreativ måde
kan gøre det samme med "Ad rummets veje", på trods af størrelsesforskellen.
Men mon ikke I dygtige folk også finder en fin løsning på det![]()
Hvornår er det forresten den udkommer?
I hvert fald tak for en flot og gennemarbejdet serie, og for at have givet den fysiske
fremtræden af værket den prioritering som værket i den grad fortjener.
Mvh Erik
PS: Lige et par tillægsspørgsmål:
Hvornår kommer Jan Lööf, bind 3?
Nogen chance for en Iznogood Integrale (The Goscinny years)?
Hrm. Altså, for det første er det jo 3. udgave, der kommer. Andenudgaven var allerede forstørret i forhold til førsteudgaven. Serierne er jo lavet til decideret pocketbogsformat. At forstørre dem endnu mere vil ikke se godt ud (jævnfør Blueberry-historierne fra samme franske pocketbogssammenhæng, som Serieforlaget udgav i albumformat). Og at lade dem forblive i originalformatet med enorme, hvide margener? Ej.benadikt skrev:Ja, jeg håber også, at 2. udgave af "Ad rummets veje" kommer til at passe lige godt sammen med "Samlede eventyr 1-7", som "Folk og fæ" gør. For mange af dem, der allerede har 1. udgave, vil dette være en rimelig årsag til at investere i 2. udgaven.Karl-E. skrev:Hvis man ønsker at være tro mod oplægget, kunne man jo bare lave selve bogen i samme størelse som de øvrige, men holde en større margen inde i bogen!?
Ja, selvfølgelig, hvorfor bliver jeg ved med at glemme, at det er 2. udgave, jeg har.Carsten Søndergaard skrev:... det jo 3. udgave, der kommer...
Måske en kassette til bogen? Altså en kassette, der passer i design med bogserien. Men det er måske for dyrt.Carsten Søndergaard skrev:... Andenudgaven var allerede forstørret i forhold til førsteudgaven. Serierne er jo lavet til decideret pocketbogsformat. At forstørre dem endnu mere vil ikke se godt ud (jævnfør Blueberry-historierne fra samme franske pocketbogssammenhæng, som Serieforlaget udgav i albumformat). Og at lade dem forblive i originalformatet med enorme, hvide margener? Ej.
Så enorme ville margenerne nu heller ikke blive, jeg har førsteudgaven og har prøvet at lægge den på de nye udgivelser, og efter min mening ville det fungere udemærket rent æstetisk.Carsten Søndergaard skrev:Hrm. Altså, for det første er det jo 3. udgave, der kommer. Andenudgaven var allerede forstørret i forhold til førsteudgaven. Serierne er jo lavet til decideret pocketbogsformat. At forstørre dem endnu mere vil ikke se godt ud (jævnfør Blueberry-historierne fra samme franske pocketbogssammenhæng, som Serieforlaget udgav i albumformat). Og at lade dem forblive i originalformatet med enorme, hvide margener? Ej.benadikt skrev:Ja, jeg håber også, at 2. udgave af "Ad rummets veje" kommer til at passe lige godt sammen med "Samlede eventyr 1-7", som "Folk og fæ" gør. For mange af dem, der allerede har 1. udgave, vil dette være en rimelig årsag til at investere i 2. udgaven.Karl-E. skrev:Hvis man ønsker at være tro mod oplægget, kunne man jo bare lave selve bogen i samme størelse som de øvrige, men holde en større margen inde i bogen!?
Hmm...tja, der mangler i hvert fald ikke et 'K'.Lars Kristensen skrev:DE FEM LORDERS ED!
- der er altså et eller andet med den titel, der virker forkert