Er du sikker på den her, Stærmose? Aben Malers udgivelser får pudsigt nok sjældent så lave karakterer, men det ville da være forfriskende, hvis det var tilfældetThomas S skrev:[
Daniel Clowes 3 (Wilson 3)

Er du sikker på den her, Stærmose? Aben Malers udgivelser får pudsigt nok sjældent så lave karakterer, men det ville da være forfriskende, hvis det var tilfældetThomas S skrev:[
Ja, den er skam god nok, men nu du fik mig til at tjekke, så opdagede jeg, at jeg havde overset en anden Daniel Clowes-anmeldelse, nemlig Mr. Wonderful. Den fik også karakteren 3. Så det er altså ligefrem standardniveauet for Clowes-udgivelser, og de er endda anmeldt af to forskellige anmeldere. Så du kan godt begynde at justere din radar, hvis den slags får den til at bippe. Det er der ingen grund til.Henrik Rehr skrev:Er du sikker på den her, Stærmose? Aben Malers udgivelser får pudsigt nok sjældent så lave karakterer, men det ville da være forfriskende, hvis det var tilfældetThomas S skrev:[
Hvis du gider, må du meget gerne poste et link. Jeg prøvede at finde anmeldelsen via Nummer9s søgefunktion, men kunne ikke hitte den (der var en del andet Clowes, så det er muligt jeg bare overså anmeldelsen af Wilson), især fordi jeg godt kunne tænke mig at læse den. Jeg synes nemlig 3 er lige lovli' lavt for WIlson, som er en af de fedeste ting Clowes IMHO har lavet i lang tid. (Mr. Wonderful derimod har dog været heldigt med et 3!)Thomas S skrev: Ja, den er skam god nok
Heh.. jeg overvejede at ha' en mening, men nej - jeg opgiver s'gu Googa, du er for ensporet.GoogaMooga skrev:...Nogle danskere har fuldtændig misforstået de to, eller har bare ikke øje for deres kvaliteter.....
Hvordan definerer du "noget religiøst"?Antaeus skrev:Jeg vil meget nødigt støtte noget religiøst.
Carsten, regner du stadig med at denne ca. dato holder?Carsten Søndergaard skrev:
Ca. 15. december:
Reporteren Tintins Oplevelser: Faraos CIgarer
Reporteren Tintins Oplevelser: Den Blå Lotus
Ja, de har været om bord på skibet i nogle uger og nærmer sig!Lars K skrev:Carsten, regner du stadig med at denne ca. dato holder?Carsten Søndergaard skrev:
Ca. 15. december:
Reporteren Tintins Oplevelser: Faraos CIgarer
Reporteren Tintins Oplevelser: Den Blå Lotus
Det vil være en flot julegave til sig selv...
Ad rummets veje udkommer til marts eller april.eje skrev:Carsten, lige et par hurtige spørgsmål:
Er der dato eller måned på udgivelsen af "Linda & Valentin-Ad rummets veje" og
"Jan Lööf 3"?
Mvh Erik