Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark
Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark
Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Forlagets hjemmeside, kommende udgivelserthegamer skrev:Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
http://www.forlagetfaraos.dk/kommende-udgivelser.aspxthegamer skrev:Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Hmm, kender godt siden, men jeg har totalt overset at Konvojen bind 13 og 14 er udkommet. Stupid me. Er det hardcover eller softcover?benadikt skrev:http://www.forlagetfaraos.dk/kommende-udgivelser.aspxthegamer skrev:Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
Det er softcover og udstyret ligner umiddelbart de forrige bind på en prik. Jeg så dem tilfældigt i butikken i dag. De er også at finde på Faraos webshop.thegamer skrev:
Hmm, kender godt siden, men jeg har totalt overset at Konvojen bind 13 og 14 er udkommet. Stupid me. Er det hardcover eller softcover?
Tak for svar. Jeg kommer til København i Marts, så der skal jeg et smut i Faraos og blandt andet have Konvojen 13 og 14. Murena bind 10 lokker også og så er der jo Gammelpot og, og, og... Ja, der er mange gode, men det kniber gevaldigt med pladsenmarius skrev:Det er softcover og udstyret ligner umiddelbart de forrige bind på en prik. Jeg så dem tilfældigt i butikken i dag. De er også at finde på Faraos webshop.thegamer skrev:
Hmm, kender godt siden, men jeg har totalt overset at Konvojen bind 13 og 14 er udkommet. Stupid me. Er det hardcover eller softcover?

- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Du må muge ud...

Ja, men det er sørme svært når jeg har skilt mig af med de serier som jeg ikke var så begejstret forGoogaMooga skrev:Du må muge ud...

Der er så mange gode imellem og jeg mangler stadig at læse meget inden mit liv en dag slutter

Det bliver nok noget med at voldslæse de "ringeste" i samlingen og blive så træt af dem, at jeg ikke føler behov for at læse dem mere og derfor ikke nødvendigvis behøver at have dem på hylden længere.
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Når du engang begynder "nedtællingen", kan du jo spørge dig selv, hvilke serier du sandsynligvis ikke får behov for at læse igen. En anden ting er, at man ikke nødvendigvis behøver mere end een udgave af en serie, f.eks. intégrale vs. førsteudgaver, trades vs. hæfter, og så videre i den dur.thegamer skrev:Ja, men det er sørme svært når jeg har skilt mig af med de serier som jeg ikke var så begejstret forGoogaMooga skrev:Du må muge ud...
![]()
Der er så mange gode imellem og jeg mangler stadig at læse meget inden mit liv en dag slutter
Det bliver nok noget med at voldslæse de "ringeste" i samlingen og blive så træt af dem, at jeg ikke føler behov for at læse dem mere og derfor ikke nødvendigvis behøver at have dem på hylden længere.

Jeg er helt enig. Flere TPB fra Vertigo er røget ud til fordel for Absolute udgaverne.GoogaMooga skrev:Når du engang begynder "nedtællingen", kan du jo spørge dig selv, hvilke serier du sandsynligvis ikke får behov for at læse igen. En anden ting er, at man ikke nødvendigvis behøver mere end een udgave af en serie, f.eks. intégrale vs. førsteudgaver, trades vs. hæfter, og så videre i den dur.thegamer skrev:Ja, men det er sørme svært når jeg har skilt mig af med de serier som jeg ikke var så begejstret forGoogaMooga skrev:Du må muge ud...
![]()
Jeg tror egenligt at jeg har udtrykt mig lidt uklart omkring det at mangle at læse en masse nyere/ældre albums og serier. Jeg har læst alt i mit bibliotek mindst en gang. Men der er så meget spændende derude som jeg nok ikke for plads til, med mindre jeg bruger havegreben

- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Ja, det kan godt gøre lidt ondt...
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Skal I være de første til at se den danske forside på det nye album med Vindens passagerer? Det skal I da. Udkommer 21. februar.
Paris, 16. februar 1885. En kolossal folkemænge følger den venstreradikale forfatter Jules Vallès’ kiste gennem byens gader til kirkegården Père-Lachaise – hvor de sidste kommunarder var faldet fjorten år tidligere sammen med deres kortlivede revolutionære folkestyre, Pariserkommunen. Fem år er gået, siden kommunarderne fik amnesti, og de eksilerede kunne vende hjem, men Pariserkommunens skurke og helte er ikke glemt.
Midt i menneskemylderet genfinder vi Zabo, som vi forlod tyve år tidligere i Louisiana, og som nu lyder navnet Clara. Da hun ser en ung pige blive mishandlet efter netop at være ankommet til storbyen fra Bretagne, reagerer Zabo ...
I denne nye, tredje og allersidste cyklus, som kommer til at omfatte to bind, møder vi omkring tyve år senere atter Zabo, der nu befinder sig i Paris i efterdønningerne af Pariserkommunens blodige begivenheder. Sammen med den unge bretonske pige Klervi forsøger hun at navigere i Montmartres smeltedigel af ludere, lommetyve, dissidenter, revolutionære, royalister, nationalister, kunstnere og excentrikere, mens hun langsomt begynder at blive indhentet af sin smertefulde fortid.
Noteapparat med forklaringer til historiske personer, begivenheder og begreber.
Paris, 16. februar 1885. En kolossal folkemænge følger den venstreradikale forfatter Jules Vallès’ kiste gennem byens gader til kirkegården Père-Lachaise – hvor de sidste kommunarder var faldet fjorten år tidligere sammen med deres kortlivede revolutionære folkestyre, Pariserkommunen. Fem år er gået, siden kommunarderne fik amnesti, og de eksilerede kunne vende hjem, men Pariserkommunens skurke og helte er ikke glemt.
Midt i menneskemylderet genfinder vi Zabo, som vi forlod tyve år tidligere i Louisiana, og som nu lyder navnet Clara. Da hun ser en ung pige blive mishandlet efter netop at være ankommet til storbyen fra Bretagne, reagerer Zabo ...
I denne nye, tredje og allersidste cyklus, som kommer til at omfatte to bind, møder vi omkring tyve år senere atter Zabo, der nu befinder sig i Paris i efterdønningerne af Pariserkommunens blodige begivenheder. Sammen med den unge bretonske pige Klervi forsøger hun at navigere i Montmartres smeltedigel af ludere, lommetyve, dissidenter, revolutionære, royalister, nationalister, kunstnere og excentrikere, mens hun langsomt begynder at blive indhentet af sin smertefulde fortid.
Noteapparat med forklaringer til historiske personer, begivenheder og begreber.
De forstår at sælge varen hr. Søndergaard.
Det sidste album i serien er snart ude 

- Vedhæftede filer
-
- Styrmand Rask.jpg (21.22 KiB) Vist 3652 gange
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Først og fremmest er det nok monsieur Bourgeon, der forstår at sælge varenD@niel skrev:De forstår at sælge varen hr. Søndergaard.