Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
thegamer
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af thegamer »

Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

thegamer skrev:Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
Forlagets hjemmeside, kommende udgivelser
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Færøerne

Indlæg af benadikt »

thegamer skrev:Hvor annoncerer Faraos sådan noget henne? Jeg er ikke på Facebook og ved ikke om det er slået op der, men ellers har de da gået stille med dørerne?
http://www.forlagetfaraos.dk/kommende-udgivelser.aspx
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
thegamer
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af thegamer »

benadikt skrev:
http://www.forlagetfaraos.dk/kommende-udgivelser.aspx
Hmm, kender godt siden, men jeg har totalt overset at Konvojen bind 13 og 14 er udkommet. Stupid me. Er det hardcover eller softcover?
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af marius »

thegamer skrev:
Hmm, kender godt siden, men jeg har totalt overset at Konvojen bind 13 og 14 er udkommet. Stupid me. Er det hardcover eller softcover?
Det er softcover og udstyret ligner umiddelbart de forrige bind på en prik. Jeg så dem tilfældigt i butikken i dag. De er også at finde på Faraos webshop.
thegamer
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af thegamer »

marius skrev:
thegamer skrev:
Det er softcover og udstyret ligner umiddelbart de forrige bind på en prik. Jeg så dem tilfældigt i butikken i dag. De er også at finde på Faraos webshop.
Tak for svar. Jeg kommer til København i Marts, så der skal jeg et smut i Faraos og blandt andet have Konvojen 13 og 14. Murena bind 10 lokker også og så er der jo Gammelpot og, og, og... Ja, der er mange gode, men det kniber gevaldigt med pladsen :wink:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Du må muge ud...

Billede
thegamer
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af thegamer »

GoogaMooga skrev:Du må muge ud...

Billede
Ja, men det er sørme svært når jeg har skilt mig af med de serier som jeg ikke var så begejstret for :(

Der er så mange gode imellem og jeg mangler stadig at læse meget inden mit liv en dag slutter :mrgreen:

Det bliver nok noget med at voldslæse de "ringeste" i samlingen og blive så træt af dem, at jeg ikke føler behov for at læse dem mere og derfor ikke nødvendigvis behøver at have dem på hylden længere.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

thegamer skrev:

Billede
Ja, men det er sørme svært når jeg har skilt mig af med de serier som jeg ikke var så begejstret for :(

Der er så mange gode imellem og jeg mangler stadig at læse meget inden mit liv en dag slutter :mrgreen:

Det bliver nok noget med at voldslæse de "ringeste" i samlingen og blive så træt af dem, at jeg ikke føler behov for at læse dem mere og derfor ikke nødvendigvis behøver at have dem på hylden længere.
Når du engang begynder "nedtællingen", kan du jo spørge dig selv, hvilke serier du sandsynligvis ikke får behov for at læse igen. En anden ting er, at man ikke nødvendigvis behøver mere end een udgave af en serie, f.eks. intégrale vs. førsteudgaver, trades vs. hæfter, og så videre i den dur. :)
thegamer
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af thegamer »

GoogaMooga skrev:
thegamer skrev:

Billede

Når du engang begynder "nedtællingen", kan du jo spørge dig selv, hvilke serier du sandsynligvis ikke får behov for at læse igen. En anden ting er, at man ikke nødvendigvis behøver mere end een udgave af en serie, f.eks. intégrale vs. førsteudgaver, trades vs. hæfter, og så videre i den dur. :)
Jeg er helt enig. Flere TPB fra Vertigo er røget ud til fordel for Absolute udgaverne.

Jeg tror egenligt at jeg har udtrykt mig lidt uklart omkring det at mangle at læse en masse nyere/ældre albums og serier. Jeg har læst alt i mit bibliotek mindst en gang. Men der er så meget spændende derude som jeg nok ikke for plads til, med mindre jeg bruger havegreben :cry:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Ja, det kan godt gøre lidt ondt...
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Skal I være de første til at se den danske forside på det nye album med Vindens passagerer? Det skal I da. Udkommer 21. februar.

Paris, 16. februar 1885. En kolossal folkemænge følger den venstreradikale forfatter Jules Vallès’ kiste gennem byens gader til kirkegården Père-Lachaise – hvor de sidste kommunarder var faldet fjorten år tidligere sammen med deres kortlivede revolutionære folkestyre, Pariserkommunen. Fem år er gået, siden kommunarderne fik amnesti, og de eksilerede kunne vende hjem, men Pariserkommunens skurke og helte er ikke glemt.

Midt i menneskemylderet genfinder vi Zabo, som vi forlod tyve år tidligere i Louisiana, og som nu lyder navnet Clara. Da hun ser en ung pige blive mishandlet efter netop at være ankommet til storbyen fra Bretagne, reagerer Zabo ...

I denne nye, tredje og allersidste cyklus, som kommer til at omfatte to bind, møder vi omkring tyve år senere atter Zabo, der nu befinder sig i Paris i efterdønningerne af Pariserkommunens blodige begivenheder. Sammen med den unge bretonske pige Klervi forsøger hun at navigere i Montmartres smeltedigel af ludere, lommetyve, dissidenter, revolutionære, royalister, nationalister, kunstnere og excentrikere, mens hun langsomt begynder at blive indhentet af sin smertefulde fortid.

Noteapparat med forklaringer til historiske personer, begivenheder og begreber.
Vedhæftede filer
Vindens-passagerer-Kirsebaerrenes-blod-1-forside_WEB.jpg
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

De forstår at sælge varen hr. Søndergaard.
Brugeravatar
Jakobsen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af Jakobsen »

Det sidste album i serien er snart ude ;)
Vedhæftede filer
Styrmand Rask.jpg
Styrmand Rask.jpg (21.22 KiB) Vist 3653 gange
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Carsten Søndergaard »

D@niel skrev:De forstår at sælge varen hr. Søndergaard.
Først og fremmest er det nok monsieur Bourgeon, der forstår at sælge varen :)
Besvar