Forfatter vs. tegner, hvad vejer tungest

Diskussion og nyheder om Euroklassikere

forfatter eller tegner, hvad vejer tungest?

forfatter
7
41%
tegner
10
59%
karakteren
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 17

LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Forfatter vs. tegner, hvad vejer tungest

Indlæg af LarsChristiansen »

:D – Ahr, men altså Erling – du har ret - den serie ser jo også godt ud... Vi får aldrig fri... :wink:

:) Og jo, Mesterius – vi har lagt den franske forside op allerede hos os (E-voke), men vi synes ikke den er god... Så håbet er at vi kan ændre den til en ny og anderledes forside. Vi håber vores nye forslag bliver accepteret – hvis det godtages ændrer vi forsiden (og titlerne på historierne skal også på).
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Re: Forfatter vs. tegner, hvad vejer tungest

Indlæg af Mogens »

Erling Søby skrev: 4. jul 2023, 11:30 Jeg har ærlig talt svært ved at se, at den skulle være så dårlig en forside. - Kan de, der ikke bryder sig om den, sætte et par ord på hvad det er, de ikke bryder sig om?
LarsChristiansen skrev: 4. jul 2023, 11:55 Nu har jeg vist været én af dem, som nævner at jeg ikke er vild med forsiden – som udgiver af dette kommende album – og jo, min tanke og ærgrelse er at den viste Rødskæg mest af alt ligner en ganske civileseret købmand på sit handelsskib – fuldstændig dramatikforladt – og i en streg som absolut ingen lighed har med indholdet og den stil det er tegnet...
Så vi håber på at konstruere vores egen illustration – og er i en dialog om det. :)
Jeg er bestemt ikke vild med den nævnte forside til Rødskæg 7. Med al ære og respekt til den kunstneriske frihed, så ligner det noget en ubehjælpsom barnehånd har stykket sammen i ét frikvarter. Stregen er alt for tynd, udramatisk og kedelig, og det efterlader et motiv, der svarer til at lægge op til sex på en trist tirsdag, hvor svaret fra den bedre halvdel bliver at øve sig lidt mere på håndarbejdet. :D
Besvar