Vigan skrev:Det er muligt, du har ret, Michael. Måske er jeg bare gammel og knarvorn og så mig gal på f.eks. universalbetegnelsen "tilsynsførende", som erstatter traditionelle betegnelser som "formand" og "sjakbajs" i den nye version. Det er det eneste eksempel, jeg lige kan huske, nu hvor jeg ikke kan få fat i albummet - og det var egentlig også bare min personlige holdning, jeg gav udtryk for, som uden tvivl er farvet af mit fag og mit fluekneppergen. Jeg var ikke klar over, at det via efterfølgende gentagelse nærmest ville udvikle sig til en boykotopfordring, for sådan var det bestemt ikke ment. Udstyr og opsætning havde jeg ikke noget at udsætte på (bortset fra en enkelt smutter, jeg husker, hvor der var byttet om på replikker og fortælletekst, og det kan jo ske), så jeg er ikke i tvivl om, at der generelt er tilfredshed med albummet.
Det er jo kun Googa som ikke vil købe albummet. Vi andre ville bare gerne have eksempler når du nu står frem.
Jeg har købt de to album og det skal være helt galt for at jeg ikke vil købe 3eren af Red Kelly.
Jeg foretrækker bestemt også formand fremfor tilsynsførende, men det ville på ingen måde påvirke mit køb, hvis vi er i de for mig petitesser og hvis nu tilsynsførende er mere rigtigt så er det vel sådan, selv om det ikke lyder sådan (var betegnelsen opfundet i 70erne?).