Har kun læst 1ste Rask-album, og resten står i reolen og griner af migJakobsen skrev:Det sidste album i serien er snart ude

Har kun læst 1ste Rask-album, og resten står i reolen og griner af migJakobsen skrev:Det sidste album i serien er snart ude
Bestemt. Jeg tænkte også på den her (:Carsten Søndergaard skrev:Først og fremmest er det nok monsieur Bourgeon, der forstår at sælge varenD@niel skrev:De forstår at sælge varen hr. Søndergaard.
Er det korrekt forstået, at du genoptrykker Kaimantræerne ved lejlighed?Carsten Søndergaard skrev:Skal I være de første til at se den danske forside på det nye album med Vindens passagerer? Det skal I da. Udkommer 21. februar.
Ja, Barn af Kaimantræet kommer i en samlet udgave til efteråret.D@niel skrev:Er det korrekt forstået, at du genoptrykker Kaimantræerne ved lejlighed?
Hvis du med samlealbum mener det store samlebind med de første fem album, skal du til at skynde dig. Der er ikke mange eksemplarer tilbage, og det er nok utænkeligt, at det bliver genoptrykt i vor tid.D@niel skrev:Det var dejligt at høre. Så kan vi jo roligt begynde at kaste penge efter samlealbum og kirsebær (:
D@niel skrev:Det er præcis den, jeg hentyder til, og den er blevet bestilt nu. Jeg har bladret i albummene mange gange på bibliotektet i 80'erne, men aldrig rigtigt læst hele historien. Så det ser jeg frem til.
Ja, det vildt ik'? Jeg har altid tænkt, "aarh det vist ikke noget for mig, det der". Det er jeg stadig noget i tvivl om, men tegninger er jo tydeligvis af høj kvalitet, så nu må vi semaxus skrev:D@niel skrev:Det er præcis den, jeg hentyder til, og den er blevet bestilt nu. Jeg har bladret i albummene mange gange på bibliotektet i 80'erne, men aldrig rigtigt læst hele historien. Så det ser jeg frem til.![]()
![]()
Ok...
![]()
Men så har du helt bestemt noget at glæde dig til
Godt at dette album har fået ny titel; den gamle med 'vejen' har altid irriteret mig. Den er ulogisk i forhold til de tre øvrige album som rummer en samlet fortælling.Carsten Søndergaard skrev:Seneste nyt. En genudgivelse med, gisp, ny titel!
Og ulogisk i forhold til den rejse, Gammelpot foretager i Afrika, som går stik øst, ikke syd. Havet til Syden hentyder til den rejse, Gammelpot foretager mellem album 7 og 8, som ganske vist også går mere østpå end sydpå, men dog ender i Afrika, der som bekendt ligger syd for Holland og Danmark.Gimli skrev:Godt at dette album har fået ny titel; den gamle med 'vejen' har altid irriteret mig. Den er ulogisk i forhold til de tre øvrige album som rummer en samlet fortælling.Carsten Søndergaard skrev:Seneste nyt. En genudgivelse med, gisp, ny titel!