Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Antaeus »

Tak for svar og indsigt.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Antaeus skrev: 4. jun 2022, 00:34Fint, den bliver rettet på den gode måde og ikke et løst ark (det fungerer dårligt og bliver let skadet).
Jeg er enig.

Men i visse tilfælde er et løst ark den eneste løsning. For eksempel har jeg hørt fra et par af de inkarnerede Tintin-samlere (som også samler på alt andet, som refererer til Tintin), som efterspurgte den optaktsside, som Ferri og Conrad har lavet til det nye Asterix-album 39, og som jo er en tydelig reference til Tintin i Tibet (ses side 157 her i tråden). Men som ikke findes i selve albummet. Om de kunne få en pdf i høj opløsning, så de kunne printe den og lægge den ind i både hardcover- og softcoverudgaven, så de ligesom kunne blive komplette i Tintin-sammenhæng?

Og det kan man. Hvis andre er interesseret, sender jeg den gerne.
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 4. jun 2022, 01:40
Antaeus skrev: 4. jun 2022, 00:34Fint, den bliver rettet på den gode måde og ikke et løst ark (det fungerer dårligt og bliver let skadet).
Jeg er enig.

Men i visse tilfælde er et løst ark den eneste løsning. For eksempel har jeg hørt fra et par af de inkarnerede Tintin-samlere (som også samler på alt andet, som refererer til Tintin), som efterspurgte den optaktsside, som Ferri og Conrad har lavet til det nye Asterix-album 39, og som jo er en tydelig reference til Tintin i Tibet (ses side 157 her i tråden). Men som ikke findes i selve albummet. Om de kunne få en pdf i høj opløsning, så de kunne printe den og lægge den ind i både hardcover- og softcoverudgaven, så de ligesom kunne blive komplette i Tintin-sammenhæng?

Og det kan man. Hvis andre er interesseret, sender jeg den gerne.
Ja, jeg tar gjerne en pdf jeg også. Egmont Norge har så vidt jeg vet ikke nevnt denne teasersiden engang, langt mindre oversatt den.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Antaeus »

Carsten Søndergaard skrev: 4. jun 2022, 01:40
Antaeus skrev: 4. jun 2022, 00:34Fint, den bliver rettet på den gode måde og ikke et løst ark (det fungerer dårligt og bliver let skadet).
Jeg er enig.

Men i visse tilfælde er et løst ark den eneste løsning. For eksempel har jeg hørt fra et par af de inkarnerede Tintin-samlere (som også samler på alt andet, som refererer til Tintin), som efterspurgte den optaktsside, som Ferri og Conrad har lavet til det nye Asterix-album 39, og som jo er en tydelig reference til Tintin i Tibet (ses side 157 her i tråden). Men som ikke findes i selve albummet. Om de kunne få en pdf i høj opløsning, så de kunne printe den og lægge den ind i både hardcover- og softcoverudgaven, så de ligesom kunne blive komplette i Tintin-sammenhæng?

Og det kan man. Hvis andre er interesseret, sender jeg den gerne.
Ja tak til en pdf.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
casperyde
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 59
Tilmeldt: 5. jun 2021, 11:44

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af casperyde »

jeg vil også gerne have den side fra Asterix
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af lolsen »

Uh ja, tak for PDF :)

Mht. Blueberry, så håber jdg virkeligt at du ikke lader det dig gå yderligere på. Som sagt, fejl sker og fejl skal ske :)
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Pdf af teasersiden er sendt til benadikt, Mesterius og casperyde, som jeg havde mailadresserne på.

Jeg har ikke mailadresse på Antaeus og lolsen, så den må I lige sende til mig:
csforlag@centrum.dk
roedspar
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. jun 2018, 22:47

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af roedspar »

ja ja fejl sker - jeg har modtaget et bind 6 af blueberry med fejlsiden i . Har dog besluttet at købe endnu et eks. når rettelsen kommer . det " smadrer da ikke min økonomi". syntes personligt det er mere trist med de serier der ikke fuldføres ( tænker bla. på natacha samlebind og bob morane ) og følger derfor spændt e- vokes rødskæg som jeg helt klart skal have
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Forestil dig et Vilde Vesten, hvor pelsjægere ikke længere sælger skind, hvor de oprindelige indbyggere ikke længere jager bisonokser, og hvor cowboys ikke spiser kød: Velkommen til Veggie Town 🥕🌽🥦

Baseret på den sande historie om den første amerikanske dyreværnsforening følger vi i hælene på Lucky Luke til et Texas, der er forvandlet til at have respekt for dyr 🐮🐷🐥

Med et tema, der er mere brandvarmt end nogen sinde, kastes vi ud i et hektisk eventyr fyldt med hår, fjer og tjære, når det helt nye Lucky Luke-album af Jul og Achdé udkommer til oktober!
Vedhæftede filer
Lucky-Luke-Ratatas-ark.jpg
MortenR.
Indlæg: 19
Tilmeldt: 18. feb 2020, 09:14

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af MortenR. »

Hvornår kommer det nye Blueberry album på gaden? Vi venter i spænding!
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Frank Madsen »

KUN 1 EKSEMPLAR TILBAGE! NYT OPLAG I TRYKKEN!

"Nofret – Samlede historier III" samler Nofret-historierne "Med døden om bord", "Gravrøverne" og "Nattens hævner" + 33 siders ekstramateriale. En hurtig lageroptælling viste her til morgen, at der kun er 1 eksemplar tilbage – så derfor er vi glade for at kunne berolige de kunder, der endnu ikke sikret sig et eksemplar, med, at et nyt oplag ER bestilt. Softproofs og farven på kapitælbånd og bogmærkesnor blev godkendt i går. Hermed er alle Nofret-bindene i samleværket Sussi Bechs Samlede Værker genoptrykt (og 1. bind nærmer sig tiden for bestilling af 3. oplag).

Hvis du er hurtig, kan du nå at score det sidste eksemplar i 1. oplag:

https://www.eudor.dk/shop-2/boeger-for- ... aar/68010/

PS: Hvis du abonnerer på vores e-mailnyhedsbrev, er der ekstra 25% på alle bestillinger fra vores webshop frem til søndag midnat. Rabatkoden står i det nyhedsbrev, der blev udsendt i forgårs.

9788793608634[1].jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Nikolaj Andersen
Indlæg: 18
Tilmeldt: 4. jan 2019, 21:39

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Nikolaj Andersen »

Frank Madsen skrev: 6. jul 2022, 13:21 PS: Hvis du abonnerer på vores e-mailnyhedsbrev, er der ekstra 25% på alle bestillinger fra vores webshop frem til søndag midnat. Rabatkoden står i det nyhedsbrev, der blev udsendt i forgårs.
Er der nogen mulighed flot at få koden, hvis man først har tilmeldt sig nu? :)

Jeg har allerede Nofret III, men mangler de senere.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Frank Madsen »

Nikolaj Andersen skrev: 6. jul 2022, 21:44Er der nogen mulighed flot at få koden, hvis man først har tilmeldt sig nu? :)
Selvfølgelig - klik på det øverste nyhedsbrev i oversigten her, koden står der. :-)

https://us4.campaign-archive.com/home/? ... aa4a32f2c8
Nikolaj Andersen skrev: 6. jul 2022, 21:44Jeg har allerede Nofret III, men mangler de senere.
Fint. Det sidste eksemplar røg også 10 minutter efter, jeg havde lagt det op på facebook.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Nikolaj Andersen
Indlæg: 18
Tilmeldt: 4. jan 2019, 21:39

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Nikolaj Andersen »

Mange tak, Frank!

Der er en bestilling på vej. :)
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark

Indlæg af Frank Madsen »

Nikolaj Andersen skrev: 8. jul 2022, 13:25 Mange tak, Frank!

Der er en bestilling på vej. :)
Pakken er på vej. :-)
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Besvar