Jerry Spring

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Jerry Spring

Indlæg af Ole Damgaard »

GoogaMooga skrev:vi har valgt
GoogaMooga skrev:vi har også valgt
Jeg har ikke fulgt så meget med på det sidste... betyder det der "vi", at du er redaktør eller medudgiver på serien, eller sådan noget?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring

Indlæg af GoogaMooga »

Ole Damgaard skrev:
GoogaMooga skrev:vi har valgt
GoogaMooga skrev:vi har også valgt
Jeg har ikke fulgt så meget med på det sidste... betyder det der "vi", at du er redaktør eller medudgiver på serien, eller sådan noget?
ja og ja. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Rudi
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 703
Tilmeldt: 11. jun 2006, 12:25

Re: Jerry Spring

Indlæg af Rudi »

benadikt skrev:Den (engang så) flotte bog nåede Færøerne i går. Indpakningen er så dårlig, at jeg føler mig tvunget til at opsige mit abonnement og fremover købe serien hos en boghandler eller hos Fantask, så jeg kan få et eksemplar i rimelig god stand. Jeg ville ellers gerne støtte forlaget ved at købe direkte.
Kontakt da forlaget og hør om de har et forslag.
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Jerry Spring

Indlæg af benadikt »

Rudi skrev:
benadikt skrev:Den (engang så) flotte bog nåede Færøerne i går. Indpakningen er så dårlig, at jeg føler mig tvunget til at opsige mit abonnement og fremover købe serien hos en boghandler eller hos Fantask, så jeg kan få et eksemplar i rimelig god stand. Jeg ville ellers gerne støtte forlaget ved at købe direkte.
Kontakt da forlaget og hør om de har et forslag.
Der var nøjagtig samme problem med nr. 1, og da kontaktede jeg forlaget. Jeg fik at vide, at bedre indpakning ville betyde en takst højere i porto. Jeg må så have glemt at framelde abonnementet, eller det ikke er registreret. Men nu bliver det i hvert fald opsagt.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Jakob
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 867
Tilmeldt: 12. jul 2005, 20:50
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Jerry Spring

Indlæg af Jakob »

Jeg har købt 2'eren. Og hvor er det bare en lækker indpakning. Selv lugten af papir og tryksværte, gør det svært at lægge den fra sig. Jeg er kun igennem det redaktionelle, og ud over, at sproget er lidt storladent, så er det med stor begejstring, at nyde bonusmaterialet. Jeg er ved at nå til til en opfattelse af, at den slags integraler er langt bedre end originaludgaver. Kort sagt: Jeg er begejstret. Og det endda før jeg har læst historierne :-)
Rudi
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 703
Tilmeldt: 11. jun 2006, 12:25

Re: Jerry Spring

Indlæg af Rudi »

benadikt skrev:
Rudi skrev:
benadikt skrev:Den (engang så) flotte bog nåede Færøerne i går. Indpakningen er så dårlig, at jeg føler mig tvunget til at opsige mit abonnement og fremover købe serien hos en boghandler eller hos Fantask, så jeg kan få et eksemplar i rimelig god stand. Jeg ville ellers gerne støtte forlaget ved at købe direkte.
Kontakt da forlaget og hør om de har et forslag.
Der var nøjagtig samme problem med nr. 1, og da kontaktede jeg forlaget. Jeg fik at vide, at bedre indpakning ville betyde en takst højere i porto. Jeg må så have glemt at framelde abonnementet, eller det ikke er registreret. Men nu bliver det i hvert fald opsagt.
Hold da op. Dét er simpelthen for dårligt.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Jerry Spring

Indlæg af Noname »

Det er i hvert fald ærgerligt at modtage noget der er blevet beskadiget under forsendelsen pga dårlig indpakning, har selv prøvet det nogle gange, men har altid enten fået pengene refunderet eller afslag i prisen.

Faraos sender gratis ved køb over 500,- ...dette gælder dog ikke til Grønland og Færøerne, men mon ikke køb over 500,- udløser en rabat i portopris ? De laver en kanongod indpakning hver gang.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7189
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Jerry Spring

Indlæg af Carsten Søndergaard »

GoogaMooga skrev:
Ole Damgaard skrev:
GoogaMooga skrev:vi har valgt
GoogaMooga skrev:vi har også valgt
Jeg har ikke fulgt så meget med på det sidste... betyder det der "vi", at du er redaktør eller medudgiver på serien, eller sådan noget?
ja og ja. :)
Det er derfor, der står "Popular Culture" ved siden af "Fahrenheit" på forsiden, ikke?

Selv om det selvfølgelig må være en trykfejl. Der skulle have stået "Popular Subculture" :mrgreen:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring

Indlæg af GoogaMooga »

Carsten Søndergaard skrev:Det er derfor, der står "Popular Culture" ved siden af "Fahrenheit" på forsiden, ikke?

Selv om det selvfølgelig må være en trykfejl. Der skulle have stået "Popular Subculture" :mrgreen:
ak ja, gamle jerry er gået fra masserne til at være et nicheprodukt, det er den omvendte verden :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Jakob
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 867
Tilmeldt: 12. jul 2005, 20:50
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Jerry Spring

Indlæg af Jakob »

Jeg er virkeligt begejstret for denne udgivelse. Indpakningen er superb og nu viser det sig også, at historierne holder.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring

Indlæg af GoogaMooga »

Jakob skrev:Jeg er virkeligt begejstret for denne udgivelse. Indpakningen er superb og nu viser det sig også, at historierne holder.
tak, jakob! :D vi er også meget glade for at udgive den!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Jerry Spring

Indlæg af Noname »

GoogaMooga skrev:
Jakob skrev:Jeg er virkeligt begejstret for denne udgivelse. Indpakningen er superb og nu viser det sig også, at historierne holder.
tak, jakob! :D vi er også meget glade for at udgive den!
Jeg ser frem til din Jean Valhardi intégrale :P
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Jerry Spring

Indlæg af Noname »

Det forlyder nu også at Fahrenheit langt om længe har Walking Dead nr 6 hos trykkeren.
Jakob
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 867
Tilmeldt: 12. jul 2005, 20:50
Geografisk sted: Allerød
Kontakt:

Re: Jerry Spring

Indlæg af Jakob »

Walking Dead står på hylderne hos Bog&Idé i Allerød.

Men må jeg lige igen anbefale Jerry Spring bøgerne. Det er sgu' da stor fortælle kunst gjort simpelt. Hvis alle kunne formidle historier som Jije, så ville selv slaget om Stalingrad kunne overførest til tegneserie med succes :-)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9433
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Jerry Spring

Indlæg af Antaeus »

Beskadigede album er noget jeg har oplevet rigtig mange gange når jeg bestiller fra de engelske websites (sker også fra danske). Som regel klager jeg, hvis den er beskadiget mere end ret bør være (hvis man ellers kan sige dette, den burde jo egentlig være NM - men det kan være svært) og så får jeg pengene tilbage eller tilsendt et nyt album.

Jeg havde nu foretrukket et mint album også selv om jeg skulle betale lidt mere i post og indpakning.
Jeg plejer også at skrive dette og når man har klaget nok kunne det være de engang tager det op. Lige nu ser det dog ud til at de er ved at lukke ned for andre lande og kun vil sende til UK.

Jeg har i øvrigt også købt Jerry Spring 1 og også den nye 2'er.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar