Hvem har købt Clifton Integralen fra Le Lombard?

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Hvem har købt Clifton Integralen fra Le Lombard?

Indlæg af GoogaMooga »

Er der overhovedet noget OV Wright på Spotify? Ha!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvem har købt Clifton Integralen fra Le Lombard?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Henrik Rehr skrev:Desuden kan man selvfølgelig høre musik digitalt, men det kommer da aldrig til at erstatte oplevelsen af en live koncert. Forskellen på at stå i Grand Canyon og se det på en film, er så stor, at det er komplet usammenligneligt. Jeg tror ikke faren ligger i at alting kan findes digitalt, jeg tror at faren ligger i at nogle mennesker tror, at det er det samme som at opleve tingene i virkeligheden. Carsten (Søndergaard) har tidligere luftet ideen om at intet mere er eksotisk, fordi man kan finde alting på internettet. Et par velanbragte besøg i den virkelige verden, afkræfter efter min mening den fordom med det vuns :)
Ja, lidt endnu. Men hvad så den dag, hvor man kan genskabe sin egen livekoncert. Sin egen Grand Canyon. At "alting findes digitalt" er formentlig kun et midlertidigt fænomen. For blot 25 år siden havde de færreste mennesker forestillet sig, at "alting findes digitalt". Så hvad kan vi ikke forestille os i dag?

Eller sagt på en anden måde: Den dag man kan genskabe virkeligheden, ophører også den med at være en attraktion. Og der er jo allerede indledende øvelser i den retning.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Hvem har købt Clifton Integralen fra Le Lombard?

Indlæg af D@niel »

GoogaMooga skrev: 14. jul 2016, 00:33 Er der overhovedet noget OV Wright på Spotify? Ha!
Ja noget og en del posthumt udgivne. Jeg kender ikke meget til ham, men vil sætte ham på min 2022 forsætsliste over kunsterne, hvis bagkatalog skal høres igennem.
Vedhæftede filer
o.v.wright - spotify
o.v.wright - spotify
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Hvem har købt Clifton Integralen fra Le Lombard?

Indlæg af GoogaMooga »

God fornøjelse med O.V. Wright! En af de helt store. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Hvem har købt Clifton Integralen fra Le Lombard?

Indlæg af superboy »

I 2021 kan man selv lage sin egen utgave hvis man ikke er fornøyd med forlagets. Her har en person laget sitt eget smussomslag fordi forlaget ikke laget en som var tilfredstilende.

https://www.facebook.com/groups/1664823 ... 9510204991
Vedhæftede filer
costum made.jpg
Besvar