BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af GoogaMooga »

Good news: Max Jordan! Komplet! :D
Bad news: Ingen Michel Vaillant. :(

fra Facebook:
Forlaget Zoom Planen er, at alle 16 album + korte historier skal udsendes i fem bøger. Vi starter med "bog 4" der vil indeholde materiale der ikke tidligere er udgivet på dansk.
Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Flash
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16. jun 2016, 07:35

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Flash »

Jeg er på den ene side glad for Max Jordan men mit hjerte bløder for Michel Vaillant. Som skrevet andetsteds bliver det mere og mere tvivlsomt om jeg får læst hele sagaen inklusive Fart og Tempos udeladelser inden min tid på jorden udløber.
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Erling Søby »

Det er sådan set fint nok med en komplet Max Jorden; det er da en udmærket serie - ikke ligefrem på Tintin- eller Blake & Mortimer-niveau, men mindre kan jo gøre det.

Desværre - og jeg ved godt Zoom er trætte af at høre det - bliver det så vel uden noget videre ekstramateriale. Det kunne ellers have løftet udgivelsen en del, som det har været tilfældet med fx Splint & Co.-integralerne. Dét kan godt ærgre mig, når det nu endelig er.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Antaeus »

Det er fint at de tager serien op.
De sidste to album fra Donovan har dog været ret skuffende historiemæssigt, især den sidste, den var under middel, men som altid med rigtig gode tegninger og jeg fine farver.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Jostein Hansen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 46
Tilmeldt: 22. nov 2017, 19:54

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Jostein Hansen »

Tronsmo tegneseriebutikk i Oslo er legendarisk i hele Skandinavia, her finnes det meste av kuriose bokverk og Serieskatter utgitt på mange språk.

I avisen Klassekampen gjengis guide til hvilke bøker og serier som hver uke er de mest populære hos Tronsmo. I uke 7 fikk vi denne topp 5 listen for tegneserier:

1. Max Jordan 01: En våd affære - Maurice Tillieux
2. Bob Morane 02: Kæmperne fra Mu - Vance & Vernes
3. Clifton 01: Clifton og højredreiningen - Turk & Zidrou
4. Eternaut - Oesterheld & Lopez
5. En frivillig død - Steffen Kverneland

Uvanlig at et kobbel med danske utgivelser gjør det så bra i Norge denne vinteren.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Antaeus »

Jostein Hansen skrev:Tronsmo tegneseriebutikk i Oslo er legendarisk i hele Skandinavia, her finnes det meste av kuriose bokverk og Serieskatter utgitt på mange språk.

I avisen Klassekampen gjengis guide til hvilke bøker og serier som hver uke er de mest populære hos Tronsmo. I uke 7 fikk vi denne topp 5 listen for tegneserier:

1. Max Jordan 01: En våd affære - Maurice Tillieux
2. Bob Morane 02: Kæmperne fra Mu - Vance & Vernes
3. Clifton 01: Clifton og højredreiningen - Turk & Zidrou
4. Eternaut - Oesterheld & Lopez
5. En frivillig død - Steffen Kverneland

Uvanlig at et kobbel med danske utgivelser gjør det så bra i Norge denne vinteren.
Lyder godt så er der basis for at der udgives mere.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af maxus »

GoogaMooga skrev:Good news: Max Jordan! Komplet! :D
Bad news: Ingen Michel Vaillant. :(

fra Facebook:
Forlaget Zoom Planen er, at alle 16 album + korte historier skal udsendes i fem bøger. Vi starter med "bog 4" der vil indeholde materiale der ikke tidligere er udgivet på dansk.
Tillykke til alle Max Jordan fans - øv til os andre... :cry: Zoom har det desværre med at skuffe i min bog :evil:
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Antaeus »

maxus skrev:
GoogaMooga skrev:Good news: Max Jordan! Komplet! :D
Bad news: Ingen Michel Vaillant. :(

fra Facebook:
Forlaget Zoom Planen er, at alle 16 album + korte historier skal udsendes i fem bøger. Vi starter med "bog 4" der vil indeholde materiale der ikke tidligere er udgivet på dansk.
Tillykke til alle Max Jordan fans - øv til os andre... :cry: Zoom har det desværre med at skuffe i min bog :evil:
Hvordan mener du Zoom skuffer?

Michel Vaillant kunne Zoom ikke udgive da et andet forlag havde rettighederne, men den bliver formentlig udgivet af det andet forlag. Alt dette er dog endnu kun rygter og hvilket forlag der har rettighederne er endnu ikke officielt.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af GoogaMooga »

Hvor er det dejliggt, når kvalitet sælger.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Maximum »

Klart kober til alle Max Jordan!

Og sa haber jeg dem der har rettighederen til Michel Valliant vil have mod til at udgive dem alle, gerne som integrele. :-)

Og igen, jeg haber at se alle Eric Hedespor komplet eller some integrele fra Faraos), samt nogen vil udgive de 4 Esser og Luftens Orne ogsa udgivet komplet eller some integrele.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Antaeus »

Maximum skrev:Klart kober til alle Max Jordan!

Og sa haber jeg dem der har rettighederen til Michel Valliant vil have mod til at udgive dem alle, gerne som integrele. :-)

Og igen, jeg haber at se alle Eric Hedespor komplet eller some integrele fra Faraos), samt nogen vil udgive de 4 Esser og Luftens Orne ogsa udgivet komplet eller some integrele.
Luftens Ørne, Blueberry, Blake & Mortimer samt Henrik og Hagbart kommer som samlebind fra Cobolt.

Mon ikke også Michel Vaillant kommer engang. Og det må vel også være som samlebind, det er i hvert fald mit gæt. Eric Hedspore kommer næppe som samlebind idet Faraos udgiver enkeltalbum. De 4 Esser? Næppe, med mindre du kan overbevise Zoom.

Shadow Zone udsender Clifton som samlebind med mat papir og med ekstramateriale.

Zoom kommer også med Bruno Brazil samlebind.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Maximum »

Antaeus, virkeligt dejligt at hore med Cobolt, Zoom og Shadow Zone (har kobt Clifton)!!
Haber at Faraos fortsaetter alle Eric Hedspore, der er efterhanden en del vi mangler.

Zoom (Michael), hvad med de 4 Esser, vil det ikke vaere et godt projekt? :D
Jostein Hansen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 46
Tilmeldt: 22. nov 2017, 19:54

Re: BREAKING NEWS: Zoom udgiver Max Jordan fra februar 2019

Indlæg af Jostein Hansen »

Meget gode nyheter fra Cobolt med Luftens Ørne i samlebind.

Både Michel Vaillant (Mark Breton) og Luftens Ørne/Max Tailer (Tanguy et Laverdure) går fast i bokserien Tempo fra Egmont Kids Media Nordic.

Mark Breton i bokformat har også med de manglende sider fra første Tempo-publisering på 60-/70-tallet. Serien med fart og lyd av Jean Graton gikk senest i bok 20 (Mystikk på racerbanen), med bonusartikkelen «Billøp i Mark Bretons ungdom - motorsportens ungdom».

Den nyeste Tempo bok 23 (Europas beste tegneserier) har et stjernegalleri med Dan Cooper (De tre astronauter), Kim West, Jugurtha, Bernard Prince (kort episode) og Tobben, samt arikkelen «Temposerier i blad og album (del 1)».
Besvar