GoogaMooga skrev:Du er nu så stinkende rig, at du i teorien kunne forære hele oplaget væk. Så hvilken intégrale vil du gerne udgive? Husk, kun èn. Keep it simple.
GoogaMooga skrev:Du er nu så stinkende rig, at du i teorien kunne forære hele oplaget væk. Så hvilken intégrale vil du gerne udgive? Husk, kun èn. Keep it simple.
Antaeus skrev:Afventer lige Fantagraphics, hvis de bliver ved at udgive Paul Murry så tager jeg Garth af Frank Bellamy, hvis ikke så bliver det Paul Murry.
Garth ville være overtotaltgodyltdejligt, har foreslået den til Book Palace, men de magter den ikke.
HM. Hvis jeg vandt i Lotto ville jeg først og fremmest købe et hus, hvor jeg havde mulighed for at indrette et bibliotek til samlingen inkl. læsekrog og andre småting til at opnå en komplet læseoplevelse.
Men i forhold til integrale tror jeg at; Jeff Hawke vil komme i første række.
Den serie jeg helst så udgivet (her er jeg ligeglad med om det bliver på dansk eller engelsk), det er Silver (Silver Fang)... Tegnefilms-serien er fantastisk og til trods for at jeg løbende har kigget efter det de sidste ca. 20 år, har jeg endnu ikke kunnet finde en oversættelse af de 18 bind der er udkommet på japansk. Samtlige oversættelses projekter gennem årene er typisk gået i stå omkring det 8. bind... :(
Måske det er på tide at kigge efter endnu engang, man ved jo aldrig...
Ahaaa, apropos uopdrivelige manga, så ville jeg også få lavet en dansk udgave af Tezukas Phoenix. En sikker underskudsforretning men enkelte nørder ville elske mig, og mange fra udlandet ville misunde os
D@niel skrev:Ahaaa, apropos uopdrivelige manga, så ville jeg også få lavet en dansk udgave af Tezukas Phoenix. En sikker underskudsforretning men enkelte nørder ville elske mig, og mange fra udlandet ville misunde os
Jeg kom for sent til Phoenix. Er den uopdrivelig, som i meget dyr, eller er den uopdrivelig, som i uopdrivelig?
GoogaMooga skrev:Jeg kom for sent til Phoenix. Er den uopdrivelig, som i meget dyr, eller er den uopdrivelig, som i uopdrivelig?
Den engelske oversættelse består af en række bind, hvoraf nogle stadig kan fåes som nye, mens andre er umulige at finde (som i meget dyre brugte, hvis overhovedet). Der kan ikke herske tvivl om, at der en dag kommer en ny version, men hvornår Googa, hvornår?