Shadowzone - ny serie

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

BjaAAArne skrev:
Mogens skrev:Sorry, Bjarne, hvis jeg var for hård i tonen i forhold til UW1. Det var ikke min intention, men hverken dén eller Ekho var mig. Jeg kan se, at mange andre er begejstrede for lige netop Ekho, men jeg krummede godt nok tæer, da jeg læste den. Dér kan man virkelig sige, at smag og behag er forskellige, og godt for dét. :D

Når dét så er sagt, må jeg tilføje, at du har én af verdens bedste tegneserier i dit repertoire, nemlig den mageløse SHI. :D :D :D :D

I øvrigt mange tak for tilbagemeldingen. Jeg ser frem til de forskellige fortsættelser. :wink:
Det skal du sgutte undskylde!
For min skyld må du synes at jeg udgiver det værste LÅRD - smag og behag! :)
Det anede mig nok, at du ikke ville gå grædende i seng, men det kan jo aldrig skade lige at sikre sig. :wink: Jeg gætter på, at de fleste herinde kan tåle lidt røg, så længe den er velment. :)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

BjaAAArne skrev:
Mogens skrev:Bjarne skal bare sørge for at bruge sin tid fornuftigt, altså udgive tegneserier, i stedet for at læse dem. Ha ha. :lol:
Høhø... det er længe siden jeg har haft tid til at læse en tegneserie for fornøjelsens skyld. Jeg læser praktisk talt kun tegneserier i arbejdsøjemed. :)
Jeg prøver altid at overbevise min kære chef om, at jeg arbejder langt mere effektivt, hvis jeg får lov til at læse en tegneserie i ny og næ. :lol:
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

lolsen skrev:Mogens: Jeg købte UW1 på engelsk for en del år tilbage og syntes derimod at den var helt fantastisk og noget af det bedste sci-fi jeg længe har læst :D

Bjarne: De andre serier tiltaler mig ikke helt, men hvem ved, måske en dag :)
UW1 fangede nok bare mit øje på det forkerte tidspunkt, så den skal nok få én chance mere, inden mennesket finder beviser på intelligent liv i rummet. :D
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

Mogens skrev:
UW1 fangede nok bare mit øje på det forkerte tidspunkt, så den skal nok få én chance mere, inden mennesket finder beviser på intelligent liv i rummet. :D
:D Bibliotekerne er jo en herlig opfindelse! Der kan du prøve de kommende bind i serien af - helt gratis!
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Maximum »

Super godt at hore at Clifton arkiverne 2 udommer i 2021! :-)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

Yes, du har ret i, at biblioteker er en fantastisk opfindelse, men jeg kan nu bedst lide at læse tegneserier på dansk, så det vil betyde en køretur på 700-800 km i hver retning. Jeg kan selvfølgelig give dem en chance på tysk, men det har trænge kår, når jeg allerede er lunken over for serien. :D

Yes, jeg har masser af dårlige undskyldninger, men jeg tror bare, at jeg holder mig til alle de andre fede serier, du også sender på gaden. :D
Besvar