Shadowzone - ny serie

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4706
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Robin »

BjaAAArne skrev:
Robin skrev: Er der noget nyt Overmand på trapperne, monstro?
Overmand 3 udkommer i år! :)
YES! Og det kan ikke siges mere præcist? Men tak for dejlig info. Så er der noget at glæde sig til her i den dystre tid!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

Robin skrev:
BjaAAArne skrev:
Robin skrev: Er der noget nyt Overmand på trapperne, monstro?
Overmand 3 udkommer i år! :)
YES! Og det kan ikke siges mere præcist? Men tak for dejlig info. Så er der noget at glæde sig til her i den dystre tid!
Nej, den er ikke udkommet i Frankrig/Belgien endnu.
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4706
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Robin »

Aha! Endnu en gang tak for info og godt nytår!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 252
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af dernice »

BjaAAArne skrev: Jeg HÅBER vi får både bind 3 og 4 af Heliopolis ud i år.
Fedt, jeg krydser fingre!

Er det også planen med 2 bind af Universal War One i 2021?
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

dernice skrev:
Er det også planen med 2 bind af Universal War One i 2021?
Ja, og jeg HÅBER vi får bind 3 med i år også... :)
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 793
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

Jeg fik erhvervet mig Heliopolis og UW1 i december. Jeg var mega begejstret for Heliopolis (både tegninger og historie), men UW1 var godt nok noget af en tynd kop te. Historien kunne være interessant og spændende, men jeg lod mig irritere af fortællingen, dialogen og tegningerne. Det var med andre ord bare ikke lige mig, men så kan jeg jo give Heliopolis min fulde opmærksomhed.

Er der nogle nyheder i forhold til Undertaker, SHI og Raven, altså hvornår vi skal forvente noget nyt fra de kanter?
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

Mogens skrev: Er der nogle nyheder i forhold til Undertaker, SHI og Raven, altså hvornår vi skal forvente noget nyt fra de kanter?
UW1: Den regnes for en sci-fi-klassiker blandt tegneserier, men smag og behag er jo forskellig.
Undertaker, SHI og Raven: på originalsproget skulle der komme nye bind i alle tre serier i år - om vi så når at få dem alle ud i DK i år, det vil tiden vise... :)
Snart vil der komme en årsplan for alle Shadow Zones udgivelser - på der der sociale medie Facebook :)
https://www.facebook.com/shadowzonemedia
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 793
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

Sorry, Bjarne, hvis jeg var for hård i tonen i forhold til UW1. Det var ikke min intention, men hverken dén eller Ekho var mig. Jeg kan se, at mange andre er begejstrede for lige netop Ekho, men jeg krummede godt nok tæer, da jeg læste den. Dér kan man virkelig sige, at smag og behag er forskellige, og godt for dét. :D

Når dét så er sagt, må jeg tilføje, at du har én af verdens bedste tegneserier i dit repertoire, nemlig den mageløse SHI. :D :D :D :D

I øvrigt mange tak for tilbagemeldingen. Jeg ser frem til de forskellige fortsættelser. :wink:
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 465
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Maximum »

Jeg soger selv om Clifton og Clifton Arkiverne, er der nyt om hvornar de udommer i 2021? :-)
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 252
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af dernice »

Mogens skrev: Når dét så er sagt, må jeg tilføje, at du har én af verdens bedste tegneserier i dit repertoire, nemlig den mageløse SHI.
Hvis man ikke udelukkende svælger i nostalgiske euroklassikere, må man sige at Shadowzone har nogle af de fedeste fransk/belgiske serier på markedet pt: Undertaker, SHI, Ridderne af Helipolis, Long John Silver og Raven.

Jeg er heller ikke så begejstret for Ekho, men det er heldigvis mange andre, så det er smag og behag. Jeg ser dog frem til UW One fortsættelsen :-)

Ser frem til årsplanen fra Shadowzone, så man kan se, hvad man kan glæde sig til i 2021!
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 793
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af Mogens »

Bjarne skal bare sørge for at bruge sin tid fornuftigt, altså udgive tegneserier, i stedet for at læse dem. Ha ha. :lol:
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af lolsen »

Mogens: Jeg købte UW1 på engelsk for en del år tilbage og syntes derimod at den var helt fantastisk og noget af det bedste sci-fi jeg længe har læst :D

Bjarne: De andre serier tiltaler mig ikke helt, men hvem ved, måske en dag :)
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

Mogens skrev:Sorry, Bjarne, hvis jeg var for hård i tonen i forhold til UW1. Det var ikke min intention, men hverken dén eller Ekho var mig. Jeg kan se, at mange andre er begejstrede for lige netop Ekho, men jeg krummede godt nok tæer, da jeg læste den. Dér kan man virkelig sige, at smag og behag er forskellige, og godt for dét. :D

Når dét så er sagt, må jeg tilføje, at du har én af verdens bedste tegneserier i dit repertoire, nemlig den mageløse SHI. :D :D :D :D

I øvrigt mange tak for tilbagemeldingen. Jeg ser frem til de forskellige fortsættelser. :wink:
Det skal du sgutte undskylde!
For min skyld må du synes at jeg udgiver det værste LÅRD - smag og behag! :)
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

Maximum skrev:Jeg soger selv om Clifton og Clifton Arkiverne, er der nyt om hvornar de udommer i 2021? :-)
Clifton Arkiverne 2 kommer i 2021!
Mht til nye bind i den regulære Clifton-serie (af Turk og Zidrou), så skal du ikke holde vejret; intet er planlagt, og spørgsmålet er om der overhovedet kommer mere Clifton af Zidrou.
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Brugeravatar
BjaAAArne
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 671
Tilmeldt: 23. feb 2006, 18:11
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Shadowzone - ny serie

Indlæg af BjaAAArne »

Mogens skrev:Bjarne skal bare sørge for at bruge sin tid fornuftigt, altså udgive tegneserier, i stedet for at læse dem. Ha ha. :lol:
Høhø... det er længe siden jeg har haft tid til at læse en tegneserie for fornøjelsens skyld. Jeg læser praktisk talt kun tegneserier i arbejdsøjemed. :)
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
Besvar