Er norsk Tempo lukket?

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar

Tempo - en efterrationalisering

Det var hverken fugl eller fisk
0
Ingen stemmer
Der var ikke meget nyt under solen
1
33%
Det var dømt til at mislykkes
0
Ingen stemmer
Vi vil have Dan Cooper på dansk
1
33%
Hvad havde man forventet af Egmont
1
33%
 
Afgivne stemmer: 3

Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23000
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af GoogaMooga »

Er norsk Tempo lukket? Går man ind på Tronsmo, vil man se, at den sidste er fra 2019, nr. 28 i serien. Det skulle ikke undre mig, det var jo altsammen næsten for godt til at være sandt.

Billede

Er det så et tab? Faktisk købte jeg det kun for Dan Cooper, da vi får de andre serier herhjemme. Og da jeg lige nu lobbyer for at få Dan Cooper på dansk, kan det ende med, at norsk Tempo blot er en parantes. Heldigvis fik jeg kun købt de første syv-otte stykker. De kan så byttes væk med tab. Og jeg frigør mig selv af dette regelmæssige køb.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af Antaeus »

Tempo tegneserie facebook 15. april
I korona-tømte kontorlokaler i dag: en eske med Tempo-bøker. Bok 29 har vært i salg siden i går, og eksemplarene til dem som har forhåndsbestilt ble sendt allerede 27. mars. Kanskje er de kommet fram?
Jeg synes at Tempo er er super godt initiativ, de ser flotte ud og de album har fristet en del gange, men langt det meste og bedste er jo kommet eller kommer på album form i Danmark. De giver langt mere mening i Norge hvor de ikke har lige så mange album.

Og hvem ved måske vi også får Dan Cooper og et par andre en dag, hvis de andre gamle serier bliver ved at sælge og der selvfølgelig er nok interesse. Der er flere serier som udgives i dag, men da de blev foreslået for forlag for kun få år siden var forlagene ikke interesserede.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af Antaeus »

Hvor er "Super godt initiativ" i afstemningen?

Jeg har ofte svært ved at finde et passende felt at afkrydse når du laver dine afstemninger.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23000
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af GoogaMooga »

Norsk Tempo er så ikke lukket alligevel. Foreløbig er der planlagt til og med nr. 34.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af Mesterius »

Googa, jeg vil anbefale deg å sjekke innom den norske databasen Mine tegneserier for løpende oversikt over de norske Tempo-bøkene. Den nyeste er nr. 29 som kom i kioskene sist uke: http://www.minetegneserier.no/pls/htmld ... A329130A1A Ellers kan du også følge med på norske nettbokhandler som Adlibris.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23000
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af GoogaMooga »

Mesterius skrev:Googa, jeg vil anbefale deg å sjekke innom den norske databasen Mine tegneserier for løpende oversikt over de norske Tempo-bøkene. Den nyeste er nr. 29 som kom i kioskene sist uke: http://www.minetegneserier.no/pls/htmld ... A329130A1A Ellers kan du også følge med på norske nettbokhandler som Adlibris.
Tak, Mesterius. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af Jack J »

Jeg køber ikke selv Tempo-bøgerne, men jeg vil lige nævne, at de rent faktisk kan købes via den danske afdeling hos cdon. De bliver derefter tilsendt via Adlibris, som vi ellers ikke har i Danmark mere.
https://cdon.dk/boger/greg/dan-cooper-43984970
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23000
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af GoogaMooga »

Tak, Jack :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af Jack J »

GoogaMooga skrev:Tak, Jack :)
Selv tak. Og så lige et ekstra tip: Cdon er jo en svensk butik (vist nok i Skåne et sted), og de har fire afdelinger til de fire skandinaviske lande. De opererer dem på den måde, at forbrugerne kun kan/må bestille fra deres "egen" afdeling. Problemet er, at nogle gange finder man udgivelser i en af de andre butikker, som ikke er til salg i den lokale afdeling. Tippet er, at man rent faktisk godt kan skrive til Cdon og bede dem om at lægge en bestemt vare til salg på den lokale afdeling. Jeg har gjort det en del gange; senest for nyligt, hvor jeg fik den svenske dvd-udgave af REPTILICUS lagt over i den danske butik, selvom dvd'en ikke er i gængs salg i Danmark. Jeg siger det blot, fordi jeg kunne forestille mig, at nogle norske udgivelser måske ikke kommer op på den danske side lige med det samme.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23000
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af GoogaMooga »

Tak for tippet, Jack. Det er altid nemmere at bestille i DK, men hvis det ikke rækker, har jeg Tronsmo i Oslo at falde tilbage på. De fakturerer nu, så jeg ikke behøver det NemID.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Er norsk Tempo lukket?

Indlæg af superboy »

Tempo 29. kom 14. april. Nr 30 kommer 3. juli.
Vedhæftede filer
0000000000 tempo 29.jpg
Besvar