Weinberg slår Hugault med flere længder

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22999
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Weinberg slår Hugault med flere længder

Indlæg af GoogaMooga »

"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7180
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Weinberg slår Hugault med flere længder

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Skogsdotter skrev:Jeg har til gengæld lyst til at prøve at strikke tøj fra tegneserier
Det er da en genial idé, det kan blive et monsterhit. Lægger sig lidt i forlængelse af Filtkongens succes. Det er bare at få fyret op under pindene :-)
Brugeravatar
umpff
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 282
Tilmeldt: 30. sep 2007, 19:49
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Weinberg slår Hugault med flere længder

Indlæg af umpff »

Carsten Søndergaard skrev:
Skogsdotter skrev:Jeg har til gengæld lyst til at prøve at strikke tøj fra tegneserier
Det er da en genial idé, det kan blive et monsterhit. Lægger sig lidt i forlængelse af Filtkongens succes. Det er bare at få fyret op under pindene :-)
En Tintin-bodyheldragt, med hoved og hårtot, og velcrolukning bagpå. Jeg er køber!
Morten Langkilde fra http://www.umpff.dk

- de gode fortællinger og tegningerne, der giver dem liv.
Skogsdotter
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 105
Tilmeldt: 8. dec 2019, 23:02

Re: Weinberg slår Hugault med flere længder

Indlæg af Skogsdotter »

Carsten Søndergaard skrev:
Skogsdotter skrev:Jeg har til gengæld lyst til at prøve at strikke tøj fra tegneserier
Det er da en genial idé, det kan blive et monsterhit. Lægger sig lidt i forlængelse af Filtkongens succes. Det er bare at få fyret op under pindene :-)
Jeg er faktisk i gang allerede...en lysegul pullover. Men da den strikkes på pind str. 3 kommer det nok til at tage lidt tid, før den er færdig. :)
umpff skrev:En Tintin-bodyheldragt, med hoved og hårtot, og velcrolukning bagpå. Jeg er køber!
Hehe, er der nogle eksempler på, at en sådan dragt er båret i en tegneserie? ;) For ellers tæller den ikke...det skal være strikket tøj fra en tegneserie.
Brugeravatar
umpff
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 282
Tilmeldt: 30. sep 2007, 19:49
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Weinberg slår Hugault med flere længder

Indlæg af umpff »

Skogsdotter skrev:
Carsten Søndergaard skrev:
Skogsdotter skrev:Jeg har til gengæld lyst til at prøve at strikke tøj fra tegneserier
Det er da en genial idé, det kan blive et monsterhit. Lægger sig lidt i forlængelse af Filtkongens succes. Det er bare at få fyret op under pindene :-)
Jeg er faktisk i gang allerede...en lysegul pullover. Men da den strikkes på pind str. 3 kommer det nok til at tage lidt tid, før den er færdig. :)
umpff skrev:En Tintin-bodyheldragt, med hoved og hårtot, og velcrolukning bagpå. Jeg er køber!
Hehe, er der nogle eksempler på, at en sådan dragt er båret i en tegneserie? ;) For ellers tæller den ikke...det skal være strikket tøj fra en tegneserie.
Njah ok fair nok. Jeg så bare en strikket Tintin for mig, som jeg kunne krybe ind i. Tror det kunne være et hit til Cph Comics
Morten Langkilde fra http://www.umpff.dk

- de gode fortællinger og tegningerne, der giver dem liv.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4708
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Weinberg slår Hugault med flere længder

Indlæg af Robin »

Skogsdotter skrev:
Mogens skrev:Det er jo lige før, man får lyst til at hækle/strikke og læse tegneserier på samme tid. :D
Det kan ikke anbefales, jeg har prøvet. :P Med mindre, selvfølgelig, du har én til at stå og holde tegneserien og bladre for dig.
Jeg har til gengæld lyst til at prøve at strikke tøj fra tegneserier, men det må vist næsten blive en tråd for sig selv. ;)
:D ......strikke........... og ......i en tråd for sig selv :lol: SJOVTT! Undskyld! :oops:
Men, et spøg et andet grin, som de sagde i Tykke Niels bøgerne: min mor strikkede en grøn og sort "Søren Brun" - trøje, I ved, den med zig - zag striben, da jeg var omkring 12 - 13 år. Den var sej og jeg var glad!

Mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar