Fleetway bøgerne

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23010
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Fleetway bøgerne

Indlæg af GoogaMooga »

Fleetway bøgerne fra Book Palace. Der udkommer rigtig mange af dem, og de er vel egentlig bare forvoksede pockethæfter, omend med gode tegnere. Er der nogen af jer, der samler på dem? Jeg har et par, skal ikke have dem alle. Men kunne også leve helt uden, hvis det var nødvendigt. Jeg ville ønske, at Book Palace ville gå i gang med større comics (weeklies) eller strips som Garth. Pocketserier syntes at være en mærkelig prioritering.

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
smfan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 526
Tilmeldt: 28. mar 2009, 13:44

Re: Fleetway bøgerne

Indlæg af smfan »

GoogaMooga skrev:Fleetway bøgerne fra Book Palace. Der udkommer rigtig mange af dem, og de er vel egentlig bare forvoksede pockethæfter, omend med gode tegnere. Er der nogen af jer, der samler på dem? Jeg har et par, skal ikke have dem alle. Men kunne også leve helt uden, hvis det var nødvendigt. Jeg ville ønske, at Book Palace ville gå i gang med større comics (weeklies) eller strips som Garth. Pocketserier syntes at være en mærkelig prioritering.

Billede
Jeg har en enkelt med Larrigan. Overvejede også Jet Ace, men den er udsolgt. Jeg overvejer den viste John Steele.
De er ret lækre. De er lige lidt større end et alm. pockethæfte, så man kan lettere nyde tegningerne.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23010
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Fleetway bøgerne

Indlæg af GoogaMooga »

smfan skrev:
GoogaMooga skrev:Fleetway bøgerne fra Book Palace. Der udkommer rigtig mange af dem, og de er vel egentlig bare forvoksede pockethæfter, omend med gode tegnere. Er der nogen af jer, der samler på dem? Jeg har et par, skal ikke have dem alle. Men kunne også leve helt uden, hvis det var nødvendigt. Jeg ville ønske, at Book Palace ville gå i gang med større comics (weeklies) eller strips som Garth. Pocketserier syntes at være en mærkelig prioritering.

Billede
Jeg har en enkelt med Larrigan. Overvejede også Jet Ace, men den er udsolgt. Jeg overvejer den viste John Steele.
De er ret lækre. De er lige lidt større end et alm. pockethæfte, så man kan lettere nyde tegningerne.
Ja, tegningerne kommer til deres ret. Og trykket er godt. Gode at sidde med i hænderne.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar