Så trak Zoom stikket på Bob Morane...

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Så trak Zoom stikket på Bob Morane...

Indlæg af Erling Søby »

Jeg tror ikke E-voke vil gøre det. Jeg har haft talt med dem om fortsættelse af serier, og de har sagt, at de ikke er interesserede i at udgive halve og kvarte serier i hælene på andre, men kun deres egne (hele) serier.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 216
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Så trak Zoom stikket på Bob Morane...

Indlæg af maxus »

Erling Søby skrev:Jeg tror ikke E-voke vil gøre det. Jeg har haft talt med dem om fortsættelse af serier, og de har sagt, at de ikke er interesserede i at udgive halve og kvarte serier i hælene på andre, men kun deres egne (hele) serier.
Og det kan man jo godt forstå - og så er vi tilbage ved skuffelsen :roll:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23006
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Så trak Zoom stikket på Bob Morane...

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har spurgt E-voke, de vil ikke røre den.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
roedspar
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. jun 2018, 22:47

Re: Så trak Zoom stikket på Bob Morane...

Indlæg af roedspar »

Yes trist med Bob Morane. Har naturligvis købt de tre bind fra Zoom og havde gerne fortsat.....
Så gerne at de når de serier som var i farezonen at vi kunne få lidt oplysninger om hvor mange de tænke der manglede at sælge . Hvis jeg viste det kunne svare sig at agitere / og slæbe nye kunder i butikken og hvor langt jeg var fra . kunne jeg vel motiveres.

Foretrækker klart at købe i bogform, men her vil jeg " checke " og gøre en undtagelse og se om jeg har / kan skaffe de øvrige .

Er for øvrigt oppe at ringe over at rødskæg fortsætter.

Er helt enig i at afbrudte serie bare er nederen. har pt. lige forespurgt f.eks. faraos om Sandman de luxe 10 , som jo mangler.............
Jerry Spring 5 som mangler .........
og hvor mange der kommer af Elverfolket ...............
Besvar