Fremtidige samlebind fra Cobolt

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Fremtidige samlebind fra Cobolt

Indlæg af Mogens »

Mens verden er gået af lave, kan vi i det mindste trøste os med de tegneserier, vi har stående i reolen. :? :D
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Fremtidige samlebind fra Cobolt

Indlæg af Mogens »

Carsten Søndergaard skrev: 9. jun 2021, 01:08 Cobolt har det, som alle ved, ikke så godt med valide udgivelsesdatoer. Men altså, Blueberry 5 er undervejs, det bedste håb lige nu er sådan lige omkring 1. august. Og Blueberry 6 lige før jul.
Jeg har siddet og godtet mig godt og grundigt over Blueberry 5 hér i weekenden. Den fortsatte historie kender vi jo alle sammen i forvejen, men udgivelsen er så forbandet lækker, at ordet kvalitet er for fattigt et ord, når man skal beskrive herligheden. Forsiden, papiret, farverne, ekstramaterialet, tegningerne og naturligvis historien. Kort sagt: ALT emmer bare af KVALITET (skrevet med stort for at yde dét bare lidt retfærdighed). :D :D

Jeg gør mig selvfølgelig ingen forhåbninger om, at Blueberry 6 udkommer lige før jul (i hvert fald ikke i år), men tør jeg håbe på, at dét kommer senest til foråret? :wink:
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Fremtidige samlebind fra Cobolt

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mogens skrev: 12. dec 2021, 23:20Jeg har siddet og godtet mig godt og grundigt over Blueberry 5 hér i weekenden. Den fortsatte historie kender vi jo alle sammen i forvejen, men udgivelsen er så forbandet lækker, at ordet kvalitet er for fattigt et ord, når man skal beskrive herligheden. Forsiden, papiret, farverne, ekstramaterialet, tegningerne og naturligvis historien. Kort sagt: ALT emmer bare af KVALITET (skrevet med stort for at yde dét bare lidt retfærdighed). :D :D

Jeg gør mig selvfølgelig ingen forhåbninger om, at Blueberry 6 udkommer lige før jul (i hvert fald ikke i år), men tør jeg håbe på, at dét kommer senest til foråret? :wink:
Tak for de pæne ord, Mogens!

Målet for Blueberry 6 havde egentlig været januar-februar, men jeg har lige talt med trykkeriet, og papiret har lang leveringstid, så det kan ikke blive før engang til foråret. Sådan er betingelserne for tiden, og vi kan naturligvis ikke gå på kompromis med kvaliteten, når det handler om Blueberry. Så tålmodigheden må nok en gang komme på en alvorlig prøve :o
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Fremtidige samlebind fra Cobolt

Indlæg af Mogens »

Tak for det gode arbejde, Carsten. :D

Papirkrise eller ej, så skal der ikke herske tvivl om, at det nærmest ville være dødbringende at ændre papirvalget og gå på komprimis med kvaliteten, bare for at få udsendt de videre samlebind til tiden. Tro mig, jeg virker måske ikke så tålmodig, men jeg har intet problem med at vente, når jeg bare ungefähr kender udgivelsestidspunktet. :roll:
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Fremtidige samlebind fra Cobolt

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Jeg kan med det samme sige, at papirspørgsmålet også kommer til at gå ud over de nye samlebind med Luftens Ørne, som har samme papirkvalitet. Så lanceringen af den serie bliver også først lidt oppe ad foråret. Til gengæld satser jeg så på at følge op med andet samlebind tidligt på efteråret.
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Fremtidige samlebind fra Cobolt

Indlæg af Mogens »

Intet problem. Jeg venter hellere et par måneder mere med at fornøje mig over, hvordan Laverdure konstant roder sig ud i problemer, når han prøver på at lægge damerne ned på stribe. :lol:
Besvar