E-voke vil udgive Agent 327

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22972
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af GoogaMooga »

Kontrakten er på plads. Glæd jer til "Agent 327", en af de helt store hollandske euroklassikere! Begyndte helt tilbage i 1966, det store år for popkultur! Fedt fejebakke initiativ!

"Denk toch altijd met liefd' aan je moeder"

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 14:11 Kontrakten er på plads. Glæd jer til "Agent 327", en af de helt store hollandske euroklassikere! Begyndte helt tilbage i 1966, det store år for popkultur! Fedt fejebakke initiativ!
Interessante nyheter! :) Selv om jeg, som nevnt før, ville ha satt pris på om du kunne linke til videre informasjon når du deler nyhetsstoff som dette. Men her er i hvert fall litt mer informasjon via E-vokes hjemmeside. Jeg tar med setningene rett over også, siden de setter i kontekst når oppdateringen er fra:
Nyheder fra forlaget:
DE NYESTE ALBUMUDGIVELSER


I slutningen af april udkom vores to nyeste udgivelser: det hårdtslående, retro science fiction-album “Cyber Chronicles" samt anden del i den fænglendes western-serie "Skyggerne over Sierra Madre", udgivet i samarbejde med det belgiske forlag, BD Must.

AGENT 327 ENDELIG PÅ DANSK OG I FLOTTE ALBUM!

Det er en kæmpe fornøjelse og ære at kunne fortælle, vi har indgået kontrakt på at udgive de samlede bind med Agent 327. Seriens udgivelse starter i 2022.
Så E-voke skal altså utgi de samlede bøkene med Agent 327. Kan dette bety at bøkene vil inkludere ekstramateriale, slik de ikke ville ha gjort hvis Forlaget Zoom hadde utgitt dem som planen opprinnelig var?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22972
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af GoogaMooga »

Det er uklart, om det bliver samlebind med ekstra-materiale. Det ville være en stor udskrivning, noget, de færreste forlag kaster sig ud i. Samlebind er ikke nødvendigvis det samme som samlede bind.

Hvis du er utilfreds med, at jeg ikke altid linker, er du meget velkommen til selv at grave nyhederne frem. Jeg linker, når jeg finder det relevant. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 19:24 Det er uklart, om det bliver samlebind med ekstra-materiale. Det ville være en stor udskrivning, noget, de færreste forlag kaster sig ud i. Samlebind er ikke nødvendigvis det samme som samlede bind.

Hvis du er utilfreds med, at jeg ikke altid linker, er du meget velkommen til selv at grave nyhederne frem. Jeg linker, når jeg finder det relevant. :)
At du ikke finner det relevant å linke til nyhetskilden når denne kilden inneholder betydelig mer informasjon enn du kom med, finner jeg litt absurd. Det hadde bare tatt deg noen få sekunder ekstra å embedde en link til E-vokes nyhetsside i f. eks. første setning av kommentaren din.

E-voke inkluderer dette bildet av det første bind i den nederlandske samlebokserie i nyhetsoppdateringen sin. Det anser jeg for et ganske tydelig tegn på at de planlegger å oversette og utgi de nederlandske bind med ekstrastoff (hvis disse bind da har ekstrastoff, noe jeg antar). Men det gjenstår jo ennå å se.

Billede
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22972
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af GoogaMooga »

Okay, men jeg kommer ikke til at linke til Facebook, hvor jeg er aktiv. Det må du respektere. Og så vil jeg gerne bede dig undlade at plage mig mere med det. :)

Bortset fra det, ville det være fedt med en intégrale. Men det er altså kanon dyrt at udgive sådan noget.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 20:36 Okay, men jeg kommer ikke til at linke til Facebook, hvor jeg er aktiv. Det må du respektere. Og så vil jeg gerne bede dig undlade at plage mig mere med det. :)
Her var det ikke snakk om Facebook. Informasjonen er å finne på e-voke.dk.

Men jeg begynner jo etter hvert å forstå at etterspørsler fra meg og andre om linker ikke kommer til å endre noe. ;) Uansett hvor relevante de er.
GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 20:36Bortset fra det, ville det være fedt med en intégrale. Men det er altså kanon dyrt at udgive sådan noget.
Men det var jo nettopp E-voke som ga bud på å utgi integralen med Luftens ørne - med fullt ekstramateriale - og dermed fikk Cobolt til å skynde seg med å gi rettighetshaver et høyere bud. Jeg anser det som langt mer sannsynlig at E-voke vil utgi Agent 327 med ekstramateriale enn at Zoom ville ha gjort det.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22972
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af GoogaMooga »

Zoom vil ikke udgive intégraler med ekstramateriale, udover nogle få sider, det har de for længst meldt ud. Men hvis E-voke ligefrem smækker en intégrale forside op på deres hjemmeside, er jeg også optimistisk.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 21:55 Zoom vil ikke udgive intégraler med ekstramateriale, udover nogle få sider, det har de for længst meldt ud.
Presis. De er helt urokkelige på det. Nettopp derfor er det også mer sannsynlig at det kan skje når Agent 327 kommer fra E-voke. :)
GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 21:55Men hvis E-voke ligefrem smækker en intégrale forside op på deres hjemmeside, er jeg også optimistisk.
Presis igjen.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7159
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 8. maj 2021, 22:15
GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 21:55 Zoom vil ikke udgive intégraler med ekstramateriale, udover nogle få sider, det har de for længst meldt ud.
Presis. De er helt urokkelige på det.
Men ingen er vel nødvendigvis urokkelige i al evighed. For eksempel har Zoom også været urokkelige med, at de kun ville informere gennem egen Facebookside og eget nyhedsbrev. Men i den forgangne uge har de tilsyneladende ændret holdning med masser af opslag i gruppen "Tegneserieentusiaster". En gruppe hvor netop E-voke har været meget aktiv i en længere periode. Antallet af opslag fra Zoom og E-voke nåede i ugens løb et sådant omfang, at moderateren stilfærdigt foreslog, om de ikke i hvert fald kunne nøjes med ét i døgnet, så ikke alle andre opslag helt druknede :-)

Tilsyneladende en lille forlagsinfight i cyperspace 8)
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7159
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 8. maj 2021, 19:38E-voke inkluderer dette bildet av det første bind i den nederlandske samlebokserie i nyhetsoppdateringen sin. Det anser jeg for et ganske tydelig tegn på at de planlegger å oversette og utgi de nederlandske bind med ekstrastoff (hvis disse bind da har ekstrastoff, noe jeg antar). Men det gjenstår jo ennå å se.
Imod det taler måske overskriften på E-vokes hjemmeside: "AGENT 327 ENDELIG PÅ DANSK OG I FLOTTE ALBUM!" Spændingen stiger ;-)
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 9. maj 2021, 00:13
Mesterius skrev: 8. maj 2021, 19:38E-voke inkluderer dette bildet av det første bind i den nederlandske samlebokserie i nyhetsoppdateringen sin. Det anser jeg for et ganske tydelig tegn på at de planlegger å oversette og utgi de nederlandske bind med ekstrastoff (hvis disse bind da har ekstrastoff, noe jeg antar). Men det gjenstår jo ennå å se.
Imod det taler måske overskriften på E-vokes hjemmeside: "AGENT 327 ENDELIG PÅ DANSK OG I FLOTTE ALBUM!" Spændingen stiger ;-)
Jeg tror ikke dét er noe å lure på, Carsten. Det er faktisk svært mange på internett i dag som av en eller annen grunn omtaler også samlebind som "album". Hvordan det begynte og hva det kommer av vet jeg ikke... jeg reagerer også litt på det selv. Men når E-voke skriver at de skal utgi "de samlede bind" og viser bilde av den første nederlandske samlebok med Agent 327, virker saken rimelig klar.
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 9. maj 2021, 00:12
Mesterius skrev: 8. maj 2021, 22:15
GoogaMooga skrev: 8. maj 2021, 21:55 Zoom vil ikke udgive intégraler med ekstramateriale, udover nogle få sider, det har de for længst meldt ud.
Presis. De er helt urokkelige på det.
Men ingen er vel nødvendigvis urokkelige i al evighed. For eksempel har Zoom også været urokkelige med, at de kun ville informere gennem egen Facebookside og eget nyhedsbrev. Men i den forgangne uge har de tilsyneladende ændret holdning med masser af opslag i gruppen "Tegneserieentusiaster". En gruppe hvor netop E-voke har været meget aktiv i en længere periode. Antallet af opslag fra Zoom og E-voke nåede i ugens løb et sådant omfang, at moderateren stilfærdigt foreslog, om de ikke i hvert fald kunne nøjes med ét i døgnet, så ikke alle andre opslag helt druknede :-)

Tilsyneladende en lille forlagsinfight i cyperspace 8)
Men det er nok noe annet å være urokkelig på å ikke gidde å bruke penger på å oversette og trykke interessant ekstramateriale, eller gidde å variere papirvalget i utgivelsene sine. ;)
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7159
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 9. maj 2021, 00:31når E-voke skriver at de skal utgi "de samlede bind" og viser bilde av den første nederlandske samlebok med Agent 327, virker saken rimelig klar.
Jo, ja ... men "samlede bind" kan vel også betyde "alle bind"? Suspense!
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 9. maj 2021, 01:48
Mesterius skrev: 9. maj 2021, 00:31når E-voke skriver at de skal utgi "de samlede bind" og viser bilde av den første nederlandske samlebok med Agent 327, virker saken rimelig klar.
Jo, ja ... men "samlede bind" kan vel også betyde "alle bind"? Suspense!
Tja, når til og med E-voke benytter ordet "samlealbum" om bokutgivelsene sine... https://e-voke.dk/#!/products/1-pakketilbud-tegneserier
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22972
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke vil udgive Agent 327

Indlæg af GoogaMooga »

Hvis jeg var forlægger (gid jeg var), ville jeg da bare have udgivet de manglende enkeltbind, og så videre til andre nødvendige genoptryk. Vi mangler stadig så mange euroklassikere, at det er selve mængden eller omfanget, der er vigtigst lige nu.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar