TEGNET AF DIDIER CONRAD
Du har ret. Ikke at det ikke betyder noget, men muligheden burde være der.
"ikke at det ikke betyde noget" ?GoogaMooga skrev: ↑7. jun 2021, 10:16 Du har ret. Ikke at det ikke betyder noget, men muligheden burde være der.
Uderzo's (sidste bind?) "Da himlen faldt ned om ørerne"
foruden den originale tekstning, hvis jeg må have lov at nævne detGoogaMooga skrev: ↑7. jun 2021, 12:09det korte af det lange er, at intégralen fra Cobolt kommer tættere på det originale manuskript
Historierne er altså ikke tegnet op, hvor har du det fra? Det er fake news. Tværtimod står de, som de altid har gjort. Farvelægningen er optimeret her og der, det er det hele.
Vi har diskuteret det her i forummet tidligere, i starten af den lange Asterix tråd. Dér var du ikke sikker, men hvis det er tilfældet at de ikke er tegnet op, trækker jeg min udtalelse tilbage.Carsten Søndergaard skrev: ↑7. jun 2021, 17:52Historierne er altså ikke tegnet op, hvor har du det fra? Det er fake news. Tværtimod står de, som de altid har gjort. Farvelægningen er optimeret her og der, det er det hele.
Jeg synes, du skal læse, hvad jeg faktisk skrev. At trykmaterialet er restaureret, er ikke det samme som at de er "tegnet op".GoogaMooga skrev: ↑7. jun 2021, 18:27Vi har diskuteret det her i forummet tidligere, i starten af den lange Asterix tråd. Dér var du ikke sikker, men hvis det er tilfældet at de ikke er tegnet op, trækker jeg min udtalelse tilbage.
Carsten Søndergaard skrev: ↑15. apr 2020, 01:46 Jeg vil ikke udelukke, at noget er "tegnet op". Men restaureringen er, ligesom det er tilfældet med stort set alle andre former for restaurering af kulturarv i dag (film, musik og tegneserier er gode eksempler) først og fremmest foretaget digitalt ud fra det, man har kunnet tilvejebringe i form at originaltegninger og gammelt trykmateriale.