Fluide Glacial vender tilbage

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Fluide Glacial vender tilbage

Indlæg af GoogaMooga »

Fluide Glacial, det vanvittige satireblad, der blev grundlagt af Gotlib i maj 1975, vender nu tilbage i stor stil. Men ingen af de gamle er med, og stjernenavnet er Francois Boucq, så her står jeg af. :|

FLUIDE GLACIAL N°543
SEPTEMBRE 2021

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Fluide Glacial vender tilbage

Indlæg af Carsten Søndergaard »

GoogaMooga skrev: 12. sep 2021, 01:07 Fluide Glacial, det vanvittige satireblad, der blev grundlagt af Gotlib i maj 1975, vender nu tilbage i stor stil.
Hvad mener du med "vender tilbage i stor stil"? Bladet er da udkommet i stor stil hver eneste måned siden 1975.
GoogaMooga skrev: 12. sep 2021, 01:07Men ingen af de gamle er med
Men de er vel lovligt undskyldt, er de ikke? Franquin, Reiser, Fred, Brétecher, Forest, Cabanes, Mandryka, Gotlib ... enten er de trådt ud af verden, eller også er de over 80 år gamle. Goossens er stadig med, selv om han er 84.

Ellers kan du bare ty til de løbende sæsonnumre, som genoptrykker de gamle ting.
Vedhæftede filer
image.jpeg
image.jpeg (173.27 KiB) Vist 516 gange
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Fluide Glacial vender tilbage

Indlæg af GoogaMooga »

Carsten Søndergaard skrev: 12. sep 2021, 23:46
GoogaMooga skrev: 12. sep 2021, 01:07Men ingen af de gamle er med
Men de er vel lovligt undskyldt, er de ikke? Franquin, Reiser, Fred, Brétecher, Forest, Cabanes, Mandryka, Gotlib ... enten er de trådt ud af verden, eller også er de over 80 år gamle. Goossens er stadig med, selv om han er 84.

Ellers kan du bare ty til de løbende sæsonnumre, som genoptrykker de gamle ting.
Jeg kan dårligt klandre dem for at mangle de gamle, og det var heller ikke det, jeg mente, kun at for mit eget vedkommende er jeg ikke interesseret i det nye Fluide Glacial.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar