Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af GoogaMooga »

Tre forlag er klar til at indtage Art Bubble med stærke euroklassikere: Fabel med "Jonathan" nr.15 og E-voke med "Vance Samlet" bind 1. Det skal nok blive en god weekend!

Lad os nyde forsiderne:

Billede

Billede

Også Eudor har en fin euroklassiker klar, ovenikøbet en dansk af slagsen:

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Jakobsen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 570
Tilmeldt: 23. mar 2009, 14:02

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Jakobsen »

Der udgives også en Art Bubble 10 års jubilæumsbog, som kun kan købes på festivalen.
Vedhæftede filer
241226181_205954918194797_5472569371066762317_n.jpg
241366922_1523777971317974_8525363130711055453_n.jpg
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Frank Madsen »

GoogaMooga skrev: 13. sep 2021, 13:04Også Eudor har en fin euroklassiker klar, ovenikøbet en dansk af slagsen:
Tak, Googa. :D

Ja, faktisk har vi en del euroklassikere med, som er udkommet siden sidste Art Bubble - både euroklassikere med nogle år på bagen og KOMMENDE euroklassikere. Og selvfølgelig børne- og billedbøger.

For "Nofret – Samlede historier IV"s vedkommende er det måske endda sidste chance for at få den i 1. oplag, for der er kun en snes eksemplarer tilbage. Det samme gælder i øvrigt også bind II og III (bind I blev genoptrykt sidste år).

Der er i øvrigt mulighed for at få signeret ALLE bøger på billedet herunder, for Sussi Bech, Ingo Milton, Simon Petersen og undertegnede er til stede på messen. Sussi og jeg dog kun fredag og lørdag.

Untitled-1.jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Gimli »

Det er en af de få ting, der virkelig ærgrer mig, ved at være bosiddende i Grønland. Det er urealistisk, at komme på en af tegneseriemesserne i Danmark, nå de ligger uden for de traditionelle ferier - hvad de naturligt bliver nødt til at være, for ellersforsvinder langt størrere publikums-skarer.

Jeg håber for alle, at det bliver en rigtig god messe/festival.

Det kunne forøvrigt være spændende, hvis sådanne arrangementer kunne være et sted, hvor der blev løftet lidt for sløret af, hvad der er på vej. F.eks. at man kunne bladre lidt i udenlandske udgaver, af de serier, som der er lavet kontrakt på. At der måske var et par skitser og lidt overordnede historie"linjer" for kommende danske tegneserier etc. (Det er der måske allerede - hvad ved jeg, når jeg har boet så længe heroppe).
Jakobsen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 570
Tilmeldt: 23. mar 2009, 14:02

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Jakobsen »

Gimli skrev: 14. sep 2021, 20:35 Det kunne forøvrigt være spændende, hvis sådanne arrangementer kunne være et sted, hvor der blev løftet lidt for sløret af, hvad der er på vej. F.eks. at man kunne bladre lidt i udenlandske udgaver, af de serier, som der er lavet kontrakt på. At der måske var et par skitser og lidt overordnede historie"linjer" for kommende danske tegneserier etc. (Det er der måske allerede - hvad ved jeg, når jeg har boet så længe heroppe).
Det kan man ikke rigtig gøre - forlagene får ikke fysiske eksemplarer - men kigger kun på digitale versioner
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Gimli »

Aha - det giver jo ret god mening. Den digitale tidsalder er jo blevet så meget en realitet, at tankegangen for mit vedkommende ikke helt følger med :D.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Man får da fysiske eksemplarer, hvis man beder om dem :-)

Og det er da egentlig en sjov og interessant idé, Gimli. Desværre eksisterer mange af Cobolts udgivelser dog slet ikke i fysisk form, før de udkommer på dansk. Men det kan da være, jeg skulle tage et fransk eksemplar af fx Luftens Ørne-samlebindene med til Bogforum Comics.

Cobolt deltager desværre ikke i Art Bubble.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Frank Madsen »

FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Frank Madsen »

Eudors lille festivalreportage fra en vellykket tegneserieweekend i Aarhus:

https://www.eudor.dk/art-bubble-2021-ti ... -i-aarhus/

SIMON-sellout.jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af GoogaMooga »

Gode billeder, tak for deling! :D Fedt, I sådan kan ramme storsælgende, som Simon Petersen. Hvad med pris-uddeling? Var der sådan en?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af Frank Madsen »

GoogaMooga skrev: 22. sep 2021, 00:54Gode billeder, tak for deling! :D Fedt, I sådan kan ramme storsælgende, som Simon Petersen. Hvad med pris-uddeling? Var der sådan en?
Nej, Hanne Hansen Prisen var aflyst og der var ikke nogen fællesmiddag. Art Bubble 2021 var en lidt anderledes festival, fordi folkene bag ikke har haft den tid til at planlægge, som de plejer. Formålet var at komme i gang igen.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 252
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: Forlagene gearer op til Art Bubble 2021

Indlæg af dernice »

Frank Madsen skrev: 22. sep 2021, 11:11 Art Bubble 2021 var en lidt anderledes festival, fordi folkene bag ikke har haft den tid til at planlægge, som de plejer. Formålet var at komme i gang igen.
Var festivalen godt besøgt? Man hører at folk stadig er nervøse ved større kulturforsamlinger…
Besvar