Maximum skrev: ↑11. dec 2021, 16:55
Jeg er stor fan af Splint og har serien komplet som samle bind, og selv om jeg ikke syntes de nye eventyr er alle gode, har jeg dog stadigvaek trofast kobt dem.
Det samme med AA komplet, men jeg lavede en fejltagelse at kobe hele serien Stalanden uden at kunne kigge pa dem forst (pga hvor bor).
Smag og behag selvfolgige, men Stalanden er en helt anden tegneserie som super helt og jeg opgav at laese den efter et par blade - ret spild da jeg nu har fragtede dem her til FL. ;-(
Jeg har samme fornemmelse med Supergroom, og det er nok for forskelligt for mig at kobe i denne omgang.
Det skal ogsa siges jeg ikke er til super helte, men det vil nok vaere interessant til dem der er
Jeg har læst lidt superhelte som teenager og så lidt engang imellem, når jeg er stødt på noget som så interessant ud.
Men jeg har dog alligevel valgt at købe alle de store klassikere til biblioteket i form af en lang række omnibus fordi jeg synes de hører sig til i et klassisk bibliotek som mit og også fordi jeg kunne tænke mig at læse dem. Og så er de fantastisk tegnet og med dejlige varme farvelægninger.
Så jeg har Spider-man, Fantastiske 4, Shang-Chi, Uncanny X-men, Daredevel, Neal Adams Batman, Avengers, Alpha Flight, Swamp Thing, Thor, Shield samt et par mere så lige Dracula og Frakenstein fra Marvel.
Med hensyn til Stålanden så har jeg den første Jumbobog, som er fremragende, plus et par andre. Og en del Supermule af Paul Murry.
Den viste Splint & Co. er ikke en jeg kommer til at købe, men måske låne på biblioteket hvis den bliver udgivet.