Luftens Ørne intégralen SKAL bare lykkes
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Luftens Ørne intégralen SKAL bare lykkes
"Luftens Ørne" optager mig meget i disse dage. Det har været den mest efterspurgte euroklassiker de sidste ti år (nr. 2 er "Michel Vaillant", men den er der ingen, der magter). For mig at se bliver "Luftens Ørne" Cobolt's flagskib. Det bliver den første euroklassiker intégrale fra Cobolt, hvor der bliver føjet væsentligt til den samlede pulje, altså ting, vi mangler på dansk. Min drøm er at få "Jerry Spring" i mål (med et stærkt begrænset oplag af et omtryk af bind 3) og "Luftens Ørne" i mål. Jeg har heller ikke opgivet tanken om at få "Valhardi" ud på dansk. Men tilbage til "Luftens Ørne", det er lidt nervepirrende. Vil den sælge godt nok? Bliver den fejlfri? Jeg kan ikke bære tanken om sider i forkert rækkefølge, en pludselig side på svensk, eller gud forbyde det, en manglende side. Det skal bare lykkes. Vi har kun denne ene mulighed. Jeg krydser fingre.

"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
- Erling Søby
- Brugerniveau 4
Re: Luftens Ørne intégralen SKAL bare lykkes
Hvis du virkelig gerne vil være med til at sikre den slags udgivelser, så lad være med at boykotte dem, selvom der måtte være et ombyttet opslag eller et rettelsesblad vedlagt. Hvis vi alle boykottede på grund af den slags, så er det stensikkert, at økonomien i serie ville lide skibbrud.
Men ellers er det godt nok med Luftens Ørne. Det er jo Charlier, den bedste af de klassiske spændingsforfattere (sammen med van Hamme), så jeg skal da have den. Hvad angår resten af Jijes produktion, så nej tak. Den lever jeg fint med foruden.
Men ellers er det godt nok med Luftens Ørne. Det er jo Charlier, den bedste af de klassiske spændingsforfattere (sammen med van Hamme), så jeg skal da have den. Hvad angår resten af Jijes produktion, så nej tak. Den lever jeg fint med foruden.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
- Jim Moriarty
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Vi har haft den snak. Du glemmer, at den franske udgave er en mulighed for mig, hvis det går helt galt. Du ved også godt, at jeg nok er den eneste, eller en af de få, med denne disposition. Så der bliver ikke noget skibbrud, med mindre 399,- kroner er afgørende, og det er det ikke.
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Arh, der er nu også en hel del ting i Franka-samlebindene, som ikke er udgivet på dansk før. Og der kommer endnu mere.GoogaMooga skrev: ↑4. jan 2022, 19:54Det bliver den første euroklassiker intégrale fra Cobolt, hvor der bliver føjet væsentligt til den samlede pulje, altså ting, vi mangler på dansk.
Ikke for at slikke Carsten bagi, men jeg er rimelig fortrøstningsfuld, når det kommer til denne udgivelse, for Cobolt er for mig at se indbegrebet af høj kvalitet. Ja, der kan stadig ske fejl, men i sidste ende er vi alle blot mennesker af kød og blod.
Jeg har allerede alle de danske udgivelser med Luftens Ørne stående i reolen, men samlebindene skal helt klar erhverves, også selv om der skulle have indsneget sig en lille fejl.

Jeg har allerede alle de danske udgivelser med Luftens Ørne stående i reolen, men samlebindene skal helt klar erhverves, også selv om der skulle have indsneget sig en lille fejl.

- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det kunne ellers være ret hyl, hvis der pludselig var 3-4 sider, hvor Tanguy og Laverdure uden nærmere forklaring fløj rundt i Saab 35 Draken, hvorefter de igen sad i deres Mirage III.GoogaMooga skrev: ↑4. jan 2022, 19:54Bliver den fejlfri? Jeg kan ikke bære tanken om sider i forkert rækkefølge, en pludselig side på svensk

Er du ude på at give Googa et hjerteanfald, der bliver så kraftigt, at han vil rotere i sin grav i årevis?!Frank Madsen skrev: ↑4. jan 2022, 23:24Det kunne ellers være ret hyl, hvis der pludselig var 3-4 sider, hvor Tanguy og Laverdure uden nærmere forklaring fløj rundt i Saab 35 Draken, hvorefter de igen sad i deres Mirage III.GoogaMooga skrev: ↑4. jan 2022, 19:54Bliver den fejlfri? Jeg kan ikke bære tanken om sider i forkert rækkefølge, en pludselig side på svensk![]()
![]()
![]()

- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
I hvert fald står Luftens Ørne samlebind 1 nu til at udkomme 12. maj (uanset at der står 10. marts på Cobolts hjemmeside lige nu).
Så må dommerne jo på arbejde derefter
Så må dommerne jo på arbejde derefter

- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Ja, det er også rigtigt, den bør nævnes.Carsten Søndergaard skrev: ↑4. jan 2022, 23:01Arh, der er nu også en hel del ting i Franka-samlebindene, som ikke er udgivet på dansk før. Og der kommer endnu mere.GoogaMooga skrev: ↑4. jan 2022, 19:54Det bliver den første euroklassiker intégrale fra Cobolt, hvor der bliver føjet væsentligt til den samlede pulje, altså ting, vi mangler på dansk.

Og bindet med album 9 er stadig planlagt som det aller siste i bokserien?Carsten Søndergaard skrev: ↑4. jan 2022, 23:01Arh, der er nu også en hel del ting i Franka-samlebindene, som ikke er udgivet på dansk før. Og der kommer endnu mere.GoogaMooga skrev: ↑4. jan 2022, 19:54Det bliver den første euroklassiker intégrale fra Cobolt, hvor der bliver føjet væsentligt til den samlede pulje, altså ting, vi mangler på dansk.
Skal innrømme at jeg ennå ikke har bestemt meg for om jeg skal kjøpe dette albumet brukt eller bare vente mange år med å kjøpe flere av bøkene.
- Mirko Woelck
- Brugerniveau 2
Mens vi venter, så kan man nyde denne blå... næsten cobolt blå (?) Hjemmet 15+16 fra 1948. Forlaget som udgivet flest titler med kendte flyvende objekter, såkaldte "KFO'er", med vinger.
Der var vist en grund til jeg samlede magasinet op.
Hvem er god til flykending vedrørende KFO'en i baggrunden ? UFO er udelukket...
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Pokkerme' for et velholdt eksemplar!
KZ 2 TrænerMirko Woelck skrev: ↑5. jan 2022, 07:05 Mens vi venter, så kan man nyde denne blå... næsten cobolt blå (?) Hjemmet 15+16 fra 1948. Forlaget som udgivet flest titler med kendte flyvende objekter, såkaldte "KFO'er", med vinger.
blå-coboltblå_.jpg
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Det er vel slet ikke i samme kategori, som historier der ikke er udgivet i Luftens Ørne.Carsten Søndergaard skrev: ↑4. jan 2022, 23:01Arh, der er nu også en hel del ting i Franka-samlebindene, som ikke er udgivet på dansk før. Og der kommer endnu mere.GoogaMooga skrev: ↑4. jan 2022, 19:54Det bliver den første euroklassiker intégrale fra Cobolt, hvor der bliver føjet væsentligt til den samlede pulje, altså ting, vi mangler på dansk.
Hvor meget taler vi om med Franka, er det ikke bare nogle enkelte sider i nogle historier (og så en del ekstramateriale)?
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Ahr, nok ikke som det allersidste