Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Antaeus »

Rødskæg 5 kan nu forudbestilles ved at sende en email til: info@e-voke.dk

Jeg har bestilt.
De trykker ud fra hvor mange der bestilles.

På dette link kan man i øvrigt se en masse sider fra det tilsvarende franske samlebind 5

https://www.amazon.fr/Barbe-Rouge-Int%C ... =4&depth=1

Billede
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af GoogaMooga »

Tusind tak til E-voke for at fortsætte denne dejlige euroklassiker! :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Antaeus »

I øvrigt med mat papir (heldigvis) og en pris som forrige samlebind, håber de på.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af superboy »

Da er det bare å håpe at mange nok bestiller, løp og bestill. :) Jeg har bestilt, og håper at det blir noe av.
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Maximum »

Den skal selvfolgige kobes!
Jeg plejer dog at bestille fra Faraos Cigar pga den (alt for hoj) porto til USA, det er bedre at kobe flere pa en gang.
Jeg har lige emailed E-voke for at sporge, den skal jo kobes uanset hvad :-)
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Mesterius »

Antaeus skrev: 10. sep 2022, 14:23 I øvrigt med mat papir (heldigvis)...
Nå, virkelig? Hvor har de sagt det? Lars virket ellers innstilt på blankt papir tidligere: https://serieland.dk/forum/viewtopic.ph ... 15#p221415
LarsChristiansen skrev: 26. mar 2022, 18:41 Med hensyn til ønsket om mat papir, så kommer det nok til at knibe, Antaeus... Det er vores indtryk at det netop er det matte papir, som der er allermest mangel på i øjeblikket (og hvis man kan få det, så ekstra dyrt af mangel årsagerne) – så vi vil formentlig anvende det halvblanke, som vi plejer (og minder om det som har været anvendt i de forrige i glansen). :)
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 143
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af LarsChristiansen »

Den er skam god nok, Mesterius – vi har fundet en løsning; og altså et godt og mat papir til formålet. Vi har testet det med prøvetryk og det fungerer godt. Så det vil vi anvende til både "AGENT 327" og til de kommende album med "Rødskæg". :)
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Mesterius »

LarsChristiansen skrev: 10. sep 2022, 19:19 Den er skam god nok, Mesterius – vi har fundet en løsning; og altså et godt og mat papir til formålet. Vi har testet det med prøvetryk og det fungerer godt. Så det vil vi anvende til både "AGENT 327" og til de kommende album med "Rødskæg". :)
Ah, det høres lovende ut! :) Nå blir jeg nysgjerrig på å se "Agent 327"-boken fysisk.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Antaeus »

Mesterius skrev: 10. sep 2022, 18:53
Antaeus skrev: 10. sep 2022, 14:23 I øvrigt med mat papir (heldigvis)...
Nå, virkelig? Hvor har de sagt det? Lars virket ellers innstilt på blankt papir tidligere: https://serieland.dk/forum/viewtopic.ph ... 15#p221415
LarsChristiansen skrev: 26. mar 2022, 18:41 Med hensyn til ønsket om mat papir, så kommer det nok til at knibe, Antaeus... Det er vores indtryk at det netop er det matte papir, som der er allermest mangel på i øjeblikket (og hvis man kan få det, så ekstra dyrt af mangel årsagerne) – så vi vil formentlig anvende det halvblanke, som vi plejer (og minder om det som har været anvendt i de forrige i glansen). :)
Sikke en tiltro til folk.
Når jeg skriver med mat papir så er det selvfølgelig fordi der er undersøgt og bekræftet fra E-voke.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Maximum »

Nu fik jeg ogsa hurtig svar fra Lars mht til bestilling.
Nu er jeg pa listen af kober, tak for tip Antaeus!
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Antaeus »

Maximum skrev: 10. sep 2022, 21:06 Nu fik jeg ogsa hurtig svar fra Lars mht til bestilling.
Nu er jeg pa listen af kober, tak for tip Antaeus!
Det var så lidt, Max.
Det er jo det vi er her for, at bringe gode tip og diskussion om tegneserier og ikke mindst hyggesnakke om vores hobby :D
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Maximum »

Yeps :D
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Mesterius »

Jeg er ikke samler av Rødskæg selv, men jeg må si det er en interessant strategi E-voke bruker for bind 5. Det dreier seg ikke om at man rent faktisk kjøper boken på forhånd, som jeg opprinnelig trodde, men at man "reserverer" seg som kjøper. Som Lars nylig forklarte på Facebook:
Dvs. at har man skrevet til os – og sikret sig et album – så kan man få (købe) det via vores webshop til den tid...
Prisen på boken er heller ikke fastsatt ennå, og dét er vel en av grunnene til at det gjøres slik.

Så det betyr at alle som sender epost til E-voke og reserverer seg som kjøper, er sikret et eksemplar når boken kommer fra trykkeriet? Altså at E-voke fører liste over reservasjonene og sier fra (kanskje på epost): "Hei, nå er boken tilgjengelig for salg, så du kan kjøpe ditt reserverte eksemplar"? Eller må de som har reservert seg selv passe på å kjøpe sitt eksemplar før boken eventuelt går utsolgt?
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 143
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af LarsChristiansen »

Til de spørgsmål du stiller, Mesterius, kan vi vist sige 'Ja' til dem alle. :) – Og det er jo indlysende at med en reservation – når man har henvendt sig til os pr. e-mail – at vi skriver ud til alle på listen og gør opmærksom på det tidspunkt hvor albummet vil være tilgængeligt (og man er sikret det eller de antal album man har bedt om).
Vi skønner at prisen kan holdes omkring de 400 kr (som de hidtidige udgivelser af "Rødskæg"). Ca. deromkring.
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Nu kan Rødskæg 5 forudbestilles

Indlæg af Mesterius »

LarsChristiansen skrev: 12. sep 2022, 13:10 Til de spørgsmål du stiller, Mesterius, kan vi vist sige 'Ja' til dem alle. :) – Og det er jo indlysende at med en reservation – når man har henvendt sig til os pr. e-mail – at vi skriver ud til alle på listen og gør opmærksom på det tidspunkt hvor albummet vil være tilgængeligt (og man er sikret det eller de antal album man har bedt om).
Vi skønner at prisen kan holdes omkring de 400 kr (som de hidtidige udgivelser af "Rødskæg"). Ca. deromkring.
Takk for svar, det er interessant å høre detaljer. :) Jeg hadde ikke hørt om denne utgivelsesmetode før, og den skiller seg jo litt fra det mer kjente "print on demand"-konseptet.
Besvar