Nu kan Peter og Perle 3 forudbestilles

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Nu kan Peter og Perle 3 forudbestilles

Indlæg af Frank Madsen »

Eudor fortsætter den samlede genudgivelse af Werner Wejp-Olsens klassiske børnetegneserie, "Peter og Perle". Vi er nu nået til tredje bind og er dermed halvvejs. Værket bliver i alt på seks bind.

Peter og Perle bind 3: Skatteøen udkommer 14. oktober. Tegneserien kan frem til udgivelsesdagen forudbestilles for 250,00 DKK inkl. forsendelse ved at sende en email til post@eudor.dk.

Vi sender information vedr. betaling, når vi har bøgerne fra trykkeriet.

"Peter og Perle" bind 3 har titlen "Skatteøen", og det indeholder fire dagstrip-historier og tre søndagsside-episoder.

Peter og Perle 3.jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Nu kan Peter og Perle 3 forudbestilles

Indlæg af Frank Madsen »

Frank Madsen skrev: 13. sep 2022, 11:33 Eudor fortsætter den samlede genudgivelse af Werner Wejp-Olsens klassiske børnetegneserie, "Peter og Perle". Vi er nu nået til tredje bind og er dermed halvvejs. Værket bliver i alt på seks bind.

"Peter og Perle" bind 3 har titlen "Skatteøen", og det indeholder fire dagstrip-historier og tre søndagsside-episoder.
311280151_644601140602645_5662011405430901557_n.jpg

Og nu er Peter og Perle bind 3 ankommet fra trykkeriet. I dag er sidste chance for at bestille med gratis fragt ved at overføre DKK 249,00 til MobilePay 34065 og sende en e-mail med sit navn, postadresse og mobiltlfnr. til post@eudor.dk – derefter kan den bestilles på sædvanlige vilkår på www.eudor.dk og via tegneseriebutikker og boghandlere.

Man kan se smagsprøver og læse resuméer af bogens 7 historier på vores blog:

https://www.eudor.dk/preview-peter-og-p ... 4-oktober/
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nu kan Peter og Perle 3 forudbestilles

Indlæg af Antaeus »

Jeg har læst 1'eren og nåede lige at starte på 2'erne, men så ville min far gerne låne den, og det skulle han selvfølgelig have lov til, så jeg læser noget andet i mellemtiden.
Det er ganske fornøjelig underholdning i den lette genre. Og så glæder jeg mig over Werners fantasi, det er en dejlig livlig fantasi.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Nu kan Peter og Perle 3 forudbestilles

Indlæg af Frank Madsen »

Antaeus skrev: 12. okt 2022, 21:16Jeg har læst 1'eren og nåede lige at starte på 2'erne, men så ville min far gerne låne den ...
:D
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Besvar