Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af Antaeus »

Vi er jo alle forskellige, men hvis noget gør en syg hver dag så er 10.000 kr. jo billigt sluppet.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

TorbenKlein skrev: 30. nov 2022, 10:32 Oj.

Her gik jeg i den naive tro, at det var vigtigst, at man kunne læse historierne.
Forsiden ødelægger da ikke den oplevelse.
Ja, indholdet er vigtigst, men det nytter ikke noget hvis ikke man kan holde ud at se på bogen og man tænker på den hver dag. Jeg gider ikke smadrede eller afbrudte intégraler, så Natacha og Smølferne ryger også. Jeg gør en undtagelse med Vance, fordi det er Vance.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 30. nov 2022, 13:12
TorbenKlein skrev: 30. nov 2022, 10:32 Oj.

Her gik jeg i den naive tro, at det var vigtigst, at man kunne læse historierne.
Forsiden ødelægger da ikke den oplevelse.
Ja, indholdet er vigtigst, men det nytter ikke noget hvis ikke man kan holde ud at se på bogen og man tænker på den hver dag. Jeg gider ikke smadrede eller afbrudte intégraler, så Natacha og Smølferne ryger også. Jeg gør en undtagelse med Vance, fordi det er Vance.
Samlebind 1 og 2 indeholder alle de vigtige og bedste Smølfe historier, så at samlebind 3 ikke kom ud betyder næsten ikke noget, i min bog.
Og så er der et meget omfattende ekstramateriale. Udover det er det virkelig lækre udgivelser på mat papir og lækkert papir. De skal under ingen omstændigheder ud, det er super vigtige euroklassikere på hylden.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har de originale albums, og kan ikke lide at blive mindet om forliste intégraler.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 30. nov 2022, 23:49 Jeg har de originale albums, og kan ikke lide at blive mindet om forliste intégraler.
Puha, det må virkelig være slemt at have det sådan.
Jeg ser lækre samlebind, hvor langt det vigtigste er udgivet og hvor det manglende ikke er noget jeg har det store behov for at have.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 1. dec 2022, 15:04
GoogaMooga skrev: 30. nov 2022, 23:49 Jeg har de originale albums, og kan ikke lide at blive mindet om forliste intégraler.
Puha, det må virkelig være slemt at have det sådan.
Jeg ser lækre samlebind, hvor langt det vigtigste er udgivet og hvor det manglende ikke er noget jeg har det store behov for at have.
Det var det ræsonnement, jeg brugte overfor mig selv, da "Bruno Brazil" forliste med fjerde bind. Ligeså med "Bob Morane". Fordelen her er, at man kan supplere med F&T og Super Tempo.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

BREAKING NEWS:

Jerry Spring Komplet bliver alligevel gjort færdig! Først og fremmest skal 5. og sidste bind udgives, måske allerede til næste år. Derudover har Paw taget imod mit tilbud om at dække et lille omtryk af bind 3. Alt ordner sig! Tout s'arrange! Stor, stor jubel!

:D :D :D :D :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 1. dec 2022, 16:01 BREAKING NEWS:

Jerry Spring Komplet bliver alligevel gjort færdig! Først og fremmest skal 5. og sidste bind udgives, måske allerede til næste år. Derudover har Paw taget imod mit tilbud om at dække et lille omtryk af bind 3. Alt ordner sig! Tout s'arrange! Stor, stor jubel!

:D :D :D :D :D
Tillykke med at få færdiggjort dit projekt og løst det med bind 3, det er ganske godt gået at man som privat kan gå den vej.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

Mange tak, Antaeus! :D Jeg kan ikke få armene ned af lutter begejstring. Jeg er kisteglad! :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af benadikt »

GoogaMooga skrev: 30. nov 2022, 08:30... Det koster ca. 10.000 kr. at trykke 50 eks. med den korrekte forside...
Vil det sige, at de koster ca. 200 kr. pr. stk? Til den pris ville jeg da gerne købe et eksemplar med korrekt forside.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 252
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af dernice »

benadikt skrev: 1. dec 2022, 22:20
GoogaMooga skrev: 30. nov 2022, 08:30... Det koster ca. 10.000 kr. at trykke 50 eks. med den korrekte forside...
Vil det sige, at de koster ca. 200 kr. pr. stk? Til den pris ville jeg da gerne købe et eksemplar med korrekt forside.
Det er vel kostprisen? Ikke salgsprisen…
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af Erling Søby »

Der skal vel også betales royalties, distribution, moms og hvad ved jeg. Mon ikke det lander omkring de 400 kr. pr. stk., som det typisk har ligget på?

Jeg har købt de fire første bind til nedsat pris, men jeg kommer ikke til at betale for et variantcover. På en måde er jeg fint tilfreds med det "forkerte" cover. Det er en sjov historie, der ligger bag.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

Erling Søby skrev: 1. dec 2022, 22:32 Der skal vel også betales royalties, distribution, moms og hvad ved jeg. Mon ikke det lander omkring de 400 kr. pr. stk., som det typisk har ligget på?

Jeg har købt de fire første bind til nedsat pris, men jeg kommer ikke til at betale for et variantcover. På en måde er jeg fint tilfreds med det "forkerte" cover. Det er en sjov historie, der ligger bag.
Godt, at du ser det på den måde, Erling, og ja, jeg kan ikke forestille mig andet end at den lander på ca. 400, derfor skrev jeg også "at trykke".
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Pax
Indlæg: 8
Tilmeldt: 29. jun 2021, 08:48

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af Pax »

Dejlig nyhed.

Noget nyt om hvornår bind 5 udkommer? Har flere gange - i afmagt - været lige ved at trykke "køb" på den tyske udgave :)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ang.: omtryk af Jerry Spring bind 3

Indlæg af GoogaMooga »

Pax skrev: 2. dec 2022, 09:12 Dejlig nyhed.

Noget nyt om hvornår bind 5 udkommer? Har flere gange - i afmagt - været lige ved at trykke "køb" på den tyske udgave :)
De stræber efter at få den ud næste år. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar