Tom Puss i Danmark

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Tom Puss i Danmark

Indlæg af GoogaMooga »

Mon "Tom Puss" ville kunne begå sig på det danske marked? "Panda" gik jo ind efter fire albums. Så var der Carlsen's hæftede mini-albums, det var senere "Tom Puss" fra Toonder Studio. Den ægte vare har jeg kun læst få sider af, men kan ikke huske hvor. Om det har været i "Ude og Hjemme" tegneserietillæg eller i Comics - Den store tegneseriebog; et eller andet sted har jeg læst noget ægte Toonder. Og det er kram, skulle jeg hilse og sige. Som med de bedste børneserier, kan serien nydes af ældre læsere også.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 589
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Re: Tom Puss i Danmark

Indlæg af ovemunk »

Den er i et Comics album. Jeg synes historien er god men dog ikke så god at den kan bære at blive udsendt. Historien er om nogle figurer der bliver levende via elektricitet men har en svaghed. God, men så heller ikke bedre.
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Tom Puss i Danmark

Indlæg af GoogaMooga »

Tak for påmindelsen. :) Ja, det har været i et Comics album. Nu er det vel snart 50 år siden, jeg læste den historie, men jeg vil nu prøve flere historier, før jeg kan vurdere om det er en god serie. Serien udviklede sig jo med årene og begyndte at appellere til ældre læsere også.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Snoopy
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 125
Tilmeldt: 23. jun 2016, 15:34

Re: Tom Puss i Danmark

Indlæg af Snoopy »

Det er i øvrigt i "Comics 8" at Tom Puss historien er. Jeg husker den da min far ejede denne version.

Billede
Besvar