Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af Erling Søby »

Frank Margerins legendariske serie 'Sjukkerne (Lucien) vender nu tilbage på dansk! - Det er Zoom, der har taget serien op og fortsætter, hvor Interpresse stoppede i 1985 (efter tre albums). Zoom har meddelt, at de tre albums også vil blive nyudgivet, hvis serien slår an.

https://www.forlagetzoom.dk/images/sjukkerne-1.jpg

Og foreløbig tegner det godt ifølge Zooms facebookside:
Det første Sjukkerne album har allerede et fint salg. Godt nok udkommer albummet først 31. marts, men vi har virkelig mange forudbestillinger så produktionsomkostningerne er næsten allerede hjemme. Derfor er et nyt album nu hos oversætteren og det er meget muligt at albummet kan udkomme allerede til efteråret.
Og i det hele taget tak til Zoom for at tage serien op. Det er en absolut klassisk serie fra 1980erne, det allermest ikoniske årti i tegneseriens historie :D
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af GoogaMooga »

Tænk, hvis vi kunne få hele serien. Den var jeg vild med i sin tid. Og et eksempel på en tegneserie fra 80'erne, der fuldt kan leve op til klassiker-standarden.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af Erling Søby »

Der er 11 albums i serien på fransk, så hvis køberne vil, er det absolut overkommeligt. Jeg håber og tror på, at vi får den komplet denne gang :D
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af Antaeus »

Erling Søby skrev: 19. mar 2023, 15:37 Frank Margerins legendariske serie 'Sjukkerne (Lucien) vender nu tilbage på dansk! - Det er Zoom, der har taget serien op og fortsætter, hvor Interpresse stoppede i 1985 (efter tre albums). Zoom har meddelt, at de tre albums også vil blive nyudgivet, hvis serien slår an.

https://www.forlagetzoom.dk/images/sjukkerne-1.jpg

Og foreløbig tegner det godt ifølge Zooms facebookside:
Det første Sjukkerne album har allerede et fint salg. Godt nok udkommer albummet først 31. marts, men vi har virkelig mange forudbestillinger så produktionsomkostningerne er næsten allerede hjemme. Derfor er et nyt album nu hos oversætteren og det er meget muligt at albummet kan udkomme allerede til efteråret.
Og i det hele taget tak til Zoom for at tage serien op. Det er en absolut klassisk serie fra 1980erne, det allermest ikoniske årti i tegneseriens historie :D
Jeg ser bestemt ikke 1980erne for det mest ikoniske årti i tegneseriens historie. Det er før.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af Erling Søby »

Antaeus
Jeg ser bestemt ikke 1980erne for det mest ikoniske årti i tegneseriens historie. Det er før.
Dét havde jeg ikke set komme. Jeg er :shock: :shock: :shock:
(Selvsagt ironisk)
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af Mogens »

Hold kæft, hvor har mine brødre og jeg moret os over 'Sjukkerne mange gange i vores unge år. Der blev vist også lavet en del tegninger i vores skolebøger. Dejlig, plat humor. :lol:
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Frank Margerins 'Sjukkerne vender tilbage på dansk

Indlæg af Mogens »

Og denne poster pryder vores væg i køkkenet, endda med min hustrus velsignelse. :D
poster-bd-margerin-ca-c-est-la-france-le-cafe.jpg
Besvar