Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af GoogaMooga »

Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1: In the Hell of Indianapolis (Michel Vaillant - Legendary Races, 1)
23. august fra Cinebook, men ikke klassisk Jean Graton. Ha ha, snydt igen! :lol:

fra amazon.co.uk:
Indianapolis, 1966. The Vaillante team is there to prepare for the legendary Indianapolis 500-Mile Race. The competition promises to be fierce, but the two drivers, Michel Vaillant and Steve Warson, are confident. Soon they meet Rhona, a charming young woman who's being harassed by sleazy individuals. The two men don't know it yet, but they, too, will become the targets of underhanded manoeuvres ... in a race that is about to go down in history as one of the most dramatic ever!
cine vaillant.jpg
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Ozymandias Rex
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 152
Tilmeldt: 8. jun 2005, 14:55

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Ozymandias Rex »

GoogaMooga skrev: 30. maj 2023, 15:45 Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1: In the Hell of Indianapolis (Michel Vaillant - Legendary Races, 1)
23. august fra Cinebook, men ikke klassisk Jean Graton. Ha ha, snydt igen! :lol:
Michel Vaillant - Légendes er en ny serie fra 2022. På det tidspunkt var Jean Graton død, så det ville have været mærkeligt at forvente at se klassisk Graton. Jeg føler mig i hvert fald ikke snydt.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af GoogaMooga »

Ozymandias Rex skrev: 31. maj 2023, 19:26
GoogaMooga skrev: 30. maj 2023, 15:45 Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1: In the Hell of Indianapolis (Michel Vaillant - Legendary Races, 1)
23. august fra Cinebook, men ikke klassisk Jean Graton. Ha ha, snydt igen! :lol:
Michel Vaillant - Légendes er en ny serie fra 2022. På det tidspunkt var Jean Graton død, så det ville have været mærkeligt at forvente at se klassisk Graton. Jeg føler mig i hvert fald ikke snydt.
Jeg tror, du misforstår mig. Her kunne man håbe, at Cinebook ville benytte chancen til at få Graton oversat, men nej, vi skal partout have det nye først, før det klassiske overhovedet kan komme på tale. Lissom med Rødskæg og Buck Danny, hvor de ikke vil udgive Victor Hubinon. Så overfor Cinebook man kan godt føle sig skuffet og snydt.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Ozymandias Rex
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 152
Tilmeldt: 8. jun 2005, 14:55

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Ozymandias Rex »

GoogaMooga skrev: 1. jun 2023, 00:18Jeg tror, du misforstår mig. Her kunne man håbe, at Cinebook ville benytte chancen til at få Graton oversat, men nej, vi skal partout have det nye først, før det klassiske overhovedet kan komme på tale. Lissom med Rødskæg og Buck Danny, hvor de ikke vil udgive Victor Hubinon. Så overfor Cinebook man kan godt føle sig skuffet og snydt.
I sin tid blev jeg selv dybt imponeret af racerløbene i Gratons historier, og jeg ville blive oprigtigt glad, hvis Jean Graton, Hubinon osv. osv. blev udgivet i USA. Det fortjener de!

...Men her i 2023 ser deres tegnestile gammeldags ud. Fra et kommercielt synspunkt kan jeg godt forstå at Cinebook vælger at udgive mere moderne værker før de eventuelt kaster sig over ældre album. Det er vigtigt at Cinebook tjener penge på deres udgivelser; ellers udkommer der helt sikkert ingen Graton og Hubinon i USA.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Antaeus »

Jeg læste den 8. kører i dag.
Lækre tegninger og også fin klassisk historie som var ret simpel, men jeg var stadig godt underholdt.
Og så er jeg glad for pang farverne på mat papir.

Billede
PlancheA_133588.jpg
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Maximum »

Nu har jeg ventede med at bestille en stor samling da jeg venede pa den Den Ottende Kører, men jeg kan ikke finde den pa Faraos Cigar??
Sa den er ude?
Er der en grund til Faraos Cigar ikke saelger den?
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Antaeus »

Maximum skrev: 4. jun 2023, 00:25 Nu har jeg ventede med at bestille en stor samling da jeg venede pa den Den Ottende Kører, men jeg kan ikke finde den pa Faraos Cigar??
Sa den er ude?
Er der en grund til Faraos Cigar ikke saelger den?
Måske er det fordi Faraos kræver store rabatter. De havde den i hvert fald i Fyns antikvariat og mon ikke også i Fantask.

Jeg læste i øvrigt ikke den danske udgave, men norsk tempo.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af superboy »

Vedhæftede filer
mv.jpg
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Antaeus »

Maximum skrev: 4. jun 2023, 00:25 Nu har jeg ventede med at bestille en stor samling da jeg venede pa den Den Ottende Kører, men jeg kan ikke finde den pa Faraos Cigar??
Sa den er ude?
Er der en grund til Faraos Cigar ikke saelger den?
Men det duer vel ikke Fantask har den, når du bestiller til USA fra Faraos.
Måske vil Faraos skaffe den.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Michel Vaillant - Legendary Races Vol. 1

Indlæg af Antaeus »

Jeg fik lige kort kigget i den danske udgave af "den ottende kører" til Copenhagen Comics.

Men hvordan er kvaliteten?
Favelægning
Endpaper
Ekstramateriale
Papirtykkelse
Mat papir
Tekst
Samlet kvalitetsfornemmelse
Andet
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar