Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af GoogaMooga »

Og her gik jeg og frygtede, at euroklassikermarkedet var helt tørret ud i euroklassikernes hjemland, Belgien. Men nej, vi får minsandten en dejlig klassiker fra 1963, "Les Franval" af selveste Édouard Aidans, en tegner, der er kendt og elsket herhjemme for "Panterne" (højaktuel nyhed fra E-voke). "Familien Franval" blev den danske titel på Aidans' safari-serie, da den gik i Fart & Tempo. Et enkelt Fart & Tempo-album blev det vist også til. Nu er chancen der for at få intégralen, fire dejlige bind fra BD Must. Da E-voke har en varm linie direkte til BD Must, kunne man måske håbe på Franval på dansk igen?

c1-c4-franval-1-int.jpg
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af benadikt »

Jeg ville i hvert fald købe dem, hvis de kom på dansk!
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af GoogaMooga »

benadikt skrev: 20. dec 2023, 21:04 Jeg ville i hvert fald købe dem, hvis de kom på dansk!
Også jeg! 8)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af GoogaMooga »

Denne teen-age flipperserie kunne også være ret groovy...

terrifics.jpg
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 466
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af Maximum »

Les Franval er en helt klar BUY ;-)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af GoogaMooga »

Maximum skrev: 22. dec 2023, 18:26 Les Franval er en helt klar BUY ;-)
Ja, et must-have, double bag item! Ikke for ingenting, at den udkommer på BD Must, for den er et MUST ! 8)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 589
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af ovemunk »

GoogaMooga skrev: 20. dec 2023, 21:22 Denne teen-age flipperserie kunne også være ret groovy...


terrifics.jpg
Forhåbentlig ikke. Den eneste der ser autentisk ud er pigen som ikke holder noget, de andre ser het håbløse ud, navnlig trommeslageren som holder helt forkert på trommestikkerne.
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nu kommer Les Franval som intégrale i fire bind

Indlæg af GoogaMooga »

ovemunk skrev: 23. dec 2023, 11:18
GoogaMooga skrev: 20. dec 2023, 21:22 Denne teen-age flipperserie kunne også være ret groovy...


terrifics.jpg
Forhåbentlig ikke. Den eneste der ser autentisk ud er pigen som ikke holder noget, de andre ser het håbløse ud, navnlig trommeslageren som holder helt forkert på trommestikkerne.
Forsiden kunne godt være bedre, det vil jeg medgive dig. Jeg var også en smule betænkelig ved at poste den, da den kunne skade mit lobbyarbejde. Men nu har jeg set en del sider af Aidans, og han har en ret høj standard hele vejen igennem. Så jeg er villig til at give den en chance, selv om jeg ikke tror, den vil klare sig på det begrænsede danske marked.

Jeg går ikke rundt og "håber" på, at visse ting ikke udkommer. Der er læsere til de fleste ting, og jeg kan godt unde dem den glæde, selv om jeg udmærket er klar over, at ting udgives på bekostning af bedre ting. Sådan er markedet bare, og det vil ikke ændre sig.

Den eneste serie, jeg aldrig håber at se på dansk igen, må være "Finn og Fiffi". Men det er så også min hadeserie nummer et.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar