Er Tex og Donald i fare?

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23058
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Er Tex og Donald i fare?

Indlæg af GoogaMooga »

Story House Egmont må kutte 60 årsværk efter et driftsresultat på minus 3,5 millioner kroner i 2023.

De makroøkonomiske tendenser ligger fast:

høje priser
lav kronekurs
lavere løssalgs- og annonceindtægter

egmont-nydalen-980x674.jpg
20Tex_treno.jpg
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 824
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Er Tex og Donald i fare?

Indlæg af superboy »

Opplaget på Donald gikk ned med 17% fra 2022 til 2023, og var da nede i 17.164. Dette er det laveste noen gang, og hvis det fortsetter i samme tempo så ser det ikke bra ut.
Tex selger såpass bra, at jeg tror det uansett vil gå bra med Tex. Muligens blir det noen færre titler med Tex?
Ny utgave med Tex i norske butikker i dag.
Vedhæftede filer
tex.jpg
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23058
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Er Tex og Donald i fare?

Indlæg af GoogaMooga »

Det er kun "Tex kronologisk i farger", jeg ville være interesseret i, men den har jeg nu besluttet at droppe, da jeg har opdaget, at der også er enkelte skøre historier ind i mellem, med UFO'er, gorillaer, og deslige. Disse få bøger har jeg ikke tænkt mig at læse. Jeg ender sikkert med at sælge dem, da de er en torn i øjet på mig.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 824
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Er Tex og Donald i fare?

Indlæg af superboy »

GoogaMooga skrev: 3. maj 2024, 12:03 Det er kun "Tex kronologisk i farger", jeg ville være interesseret i, men den har jeg nu besluttet at droppe, da jeg har opdaget, at der også er enkelte skøre historier ind i mellem, med UFO'er, gorillaer, og deslige. Disse få bøger har jeg ikke tænkt mig at læse. Jeg ender sikkert med at sælge dem, da de er en torn i øjet på mig.
Jeg har ikke oppdaget noen UFO'er, men har sett noen episoder med trolldom.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23058
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Er Tex og Donald i fare?

Indlæg af GoogaMooga »

superboy skrev: 3. maj 2024, 13:11Jeg har ikke oppdaget noen UFO'er, men har sett noen episoder med trolldom.
Måske kommer de senere. For de er dér. Det har jeg fået fortalt. Nr. 68 er vel også okay langt nok inde i "Kronologisk i farger" til, at man godt kan tillade sig selv at stoppe. Det burde være nok til at få en god forståelse af serien. Man får en god luns af Galep's run - yes, my man!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar